دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم سینمایی Operation Avalanche 2016

سال 1967 می باشد جنگ سرد در اوج دوران خود قرار دارد CIA به وجود فردی جاسوس از روسیه برای خرابکاری در برنامه فضایی آپولو در داخل سیستم NASA شک می کند . آنها دو مامور جوان را به ماموریت فرستاده تا تحت عنوان مستندساز از ماموریت ناسا به ماه فیلم تهیه کنند . در واقعیت هدف آنها استفاده از ابزار و تکنولوژی برای به دام انداختن جاسوس می باشد . اما چیزی که آنها در ادامه کشف می کنند بسیار تکان دهنده بوده و آنها را حیرت زده می کند . خود دولت آمریکا رازهای بسیار زیادی را از پروژه آپولو مخفی کرده است که افشا شدن آنها می تواند دهه ها تکنولوژی را تغییر دهد . از طرفی کاخ سفید از هیچ تلاشی برای ساکت کردن افرادی که در مورد این رازها می داند کوتاهی نخواهد کرد .

دانلود فیلم سینمایی Operation Avalanche 2016

سایر توضیحات : فیلم سینمایی Operation Avalanche 2016 در ژانر تریلر بوده که توسط Matt Johnson کارگردانی شده است و جانسون به همراه Josh Boles وظیفه ی نویسندگی آن را برعهده داشتند . مت جانسون که کارگردانی جوان می باشد تاکنون پشت دوربین کارگردانی سه فیلم بوده است و می توان از The Dirties و Nirvanna the Band the Show به عنوان دیگر آثار او اشاره کرد . این فیلم که بیشتر به روابط سیاسی بین دو کشور روسیه و آمریکا مربوط است توانسته تا سیاسیت های پشت پرده سیستم آمریکا را نیز بیان کند . Matt Johnson , Owen Williams و Josh Boles از بازیگران مطرح این فیلم به شمار می روند . متای فیلم عدد قابل توجه 69 از 100 می باشد .

*این فیلم توسط تیم دانلود فارسی بازبینی و سانسور شده است*

دانلود فیلم سینمایی Operation Avalanche 2016

مشخصات فیلم سینمایی Operation Avalanche 2016 :

– ژانر : تریلر

– کارگردان : Matt Johnson

– نویسنده : Josh Boles , Matt Johnson

– استودیوی سازنده : Resolute Films and Entertainment

– محصول کشور : آمریکا

– مدت زمان سانسور : 4 دقیقه و 57 ثانیه

– تاریخ انتشار : 16 سپتامبر 2016

– مدت زمان : 94 دقیقه

– زبان پخش : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 1080p WEB-DL

– فرمت فایل : MKV

– زیرنویس فارسی : ندارد

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– سایت مرتبط : IMDB

Operation Avalanche 2016

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *