دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم سینمایی Patriots Day 2016

یک حساب کاربری مربوط به پلیس شهر نیویورک که فعال بوده و برای پلیسی وظیفه شناس اد دیویس است یکسری اطلاعات بسیار مخوف از بمب گذاری در دو مارتن 2013 را نشان می دهد . همین دلیل باعث می شود تا اد این ماجرا را دوباره پیگیری کرده و برای پیدا کردن سرنخ تمام سطح شهر را جستجو کند . بدون شک یک گروه بمب گذار بسیار حرفه ای پشت این ماجرا می باشند و پیدا کردن آنها توسط اد باعث نجات مردم شهر می شود . این داستان که بر اساس واقعیت می باشد و روزی تیتر یک تمام اخبار جهان را شامل می شد یکی از تراژدی ترین داستان های چند سال اخیر بود . فیلم Patriots Day 2016 به نحوی کار خود را در زمینه خلق آثاری تماشایی درست انجام داده که دیدن آن خالی از لطف نمی باشد و بدون شک بسیار هیجان انگیز است .

دانلود فیلم سینمایی Patriots Day 2016

سایر توضیحات : فیلم سینمایی Patriots Day 2016 در ژانر درام , تاریخی , تریلر می باشد که توسط Peter Berg کارگردانی شده است و برگ به همراه Matt Cook وظیفه ی نویسندگی اثر را نیز برعهده داشتند . داستان فیلم روز میهن پرستان به گونه ای تاثیر گذار می باشد که داستان در بسیاری جهات نیز بیش از حد گسترش پیدا کرده و همین کار باعث محبوبیت این اثر شده است . بودجه ساخت فیلم مبلغ قابل توجه 45 میلیون دلار بوده است که در اولین هفته اکران خود در 23 دسامبر 2016 توانست فروش 161 هزار دلاری داشته باشد . سود حاصل از فروش آن نیز تا این لحظه 14 میلیون دلار بوده است . Mark Wahlberg , Michelle Monaghan و J.K. Simmons از جمله ستارگان این فیلم می باشند .

*این فیلم توسط تیم دانلود فارسی بازبینی و سانسور شده است*

دانلود فیلم سینمایی Patriots Day 2016

مشخصات فیلم سینمایی Patriots Day 2016 :

– ژانر : درام – تاریخی – تریلر

– کارگردان : Peter Berg

– نویسنده : Matt Cook , Peter Berg

– استودیوی سازنده : CBS Films

– محصول کشور : آمریکا

– مدت زمان سانسور : 2 دقیقه 9 ثانیه

– تاریخ انتشار : 13 ژانویه 2017

– مدت زمان : 133 دقیقه

– زبان پخش : انگلیسی

– کیفیت نمایش : DVDSCR

– فرمت فایل : MKV

– زیرنویس فارسی : ندارد

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– سایت مرتبط : IMDB

Patriots Day 2016

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *