دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم سینمایی Reservoir Dogs 1992

Reservoir Dogs محصول سال 1992 فیلم آمریکایی در زانر جرم و مهیج و هیجان انگیز است که توسط استدیو Miramax Films ساخته شده است. فیلم ماجرای قبل و بعد از یک سرقت مسلحانه را روایت می‌کند.شش سارق (با نام‌های مستعار آقای سفید، آقای طلایی، آقای صورتی، آقای نارنجی، آقای آبی و آقای قهوه‌ای) از طرف گنگستری به نام Joe Cabot و پسرش Eddie برای سرقت از یک فروشگاه الماس‌ فروشی اجیر می‌شوند. هیچگاه صحنهٔ اصلی دزدی نشان داده نمی‌شود و بیننده فقط حوادث پیش و پس از آن را می‌بیند. از بین سارقان، آقای آبی و قهوه‌ای در حین دزدی کشته می‌شوند و آقای نارنجی نیز زخمی می‌شود. آن‌ها متوجه می‌شوند یک نفر آن‌ها را لُو داده است زیرا پلیس‌ها در آنجا کمین کرده بودند. هر کدام از اعضا در پی پیدا کردن کسی است که آنها رو لو داده است.

دانلود فیلم سینمایی Reservoir Dogs 1992

سایر توضیحات : فیلم Reservoir Dogs به کارگردانی Quentin Tarantino ساخته شده است که وی کارگردان، بازیگر و فیلمنامه‌نویس آمریکایی است که برندهٔ جایزهٔ نخل طلایی بهترین کارگردان، هنرپیشه و همچنین برندهٔ جایزهٔ اسکار بهترین فیلمنامه‌نویس است. وی در ابتدای دههٔ ۹۰ با ساخت فیلم‌هایی با ساختار غیرخطی و پست مدرن و به تصویر کشیدن خشونت تصنعی، به شهرت رسید. وی را کارگردان دی‌جی می‌نامند. دلیل این نام نیز بخاطر نحوه استفاده وی از موسیقی برای خلق صحنه‌های خاص در فیلم‌هایش است. نویسندگی فیلم Reservoir Dogs برعهده خود کارگردان(Quentin Tarantino) و Roger Avary بوده است . از بازیگران ستاره ای که در این فیلم نقش ایفا کرده اند می توان به Harvey Keitel , Tim Roth , Chris Penn , Steve Buscemi , Lawrence Tierney و Michael Madsen اشاره کرد . فیلم Reservoir Dogs با بودجه  ساخت 1.2 میلیون دلار توانست بعد از اکران شدن در تاریخ 23 اکتبر 1992 توانست فروش 2.8 میلیون دلاری در سرتاسر دنیا داشته باشد .

*این فیلم توسط تیم دانلود فارسی بازبینی و سانسور شده است*

دانلود فیلم سینمایی Reservoir Dogs 1992

مشخصات دیگر فیلم Reservoir Dogs 1992 :

– ژانر : جرم – مهیج – هیجان انگیز

– کارگردان : Quentin Tarantino

– شرکت سازنده : Miramax Films

– محصول کشور : آمریکا

– تاریخ انتشار : 1992

– مدت زمان : 100 دقیقه

_ مدت زمان سانسور شده : 0 ثانیه

– زبان پخش : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 1080p BluRay

– فرمت فایل : MKV

– زیرنویس فارسی : ندارد

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– سایت مرتبط : IMDB

Reservoir Dogs 1992