دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم سینمایی Resident Evil The Final Chapter 2016

سه هفته پس از اتفاقات رزیدنت اویل : قصاص آلیس در یک کاخ سفید بیدار می شود بعد از آنکه یک بار دیگر توسط آلبرت وسکر به او خیانت شد . در حالی که به جستجوی بازماندگان می گردد Red Queen ظاهر شده و به آلیس می گوید که او باید ظرف 48 ساعت آینده به سمت کندو در راکون سیتی برگردد جایی که کمپانی Umbrella ویروس جدیدی را تدارک دیده که هر موجود آلوده به ویروس T را از بین می برد . انسانیت در خطر انقراض بود . زمانی که آلیس از ملکه قرمز پرسید به چه علت به خالق خود خیانت می کند او گفت زمانی که به کندو برسد به او خواهد گفت . در طول فیلم فلش بک هایی نیز مشاهده می کنیم که در آن دکتر جیمز مارکوس بنیان گذار Umbrella حضور دارد و دختری داشته که در همان سنین جوانی در حال مردن به علت یک عارضه بود برای همین مارکوس برای نجات زندگی او ویروس T را تولید می کند به این امید که تمام بیماری ها در کره زمین را از بین ببرد .

دانلود فیلم سینمایی Resident Evil The Final Chapter 2016

سایر توضیحات : فیلم سینمایی Resident Evil The Final Chapter 2016 در ژانر اکشن , ترسناک , علمی تخیلی می باشد که توسط Paul W.S. Anderson کارگردانی و نویسندگی شده است . اندرسون کارگردان جوان ولی با تجربه ای است که ساخت نسخه های قبل سری رزیدنت اویل را نیز بر عهده داشته است . بودجه ی ساخت آخرین نسخه از این سری 40 میلیون دلار بوده که در اولین هفته توانست فروشی 13 میلیون دلاری داشته باشد ستارگان زیادی در فیلم رزیدنت اویل به ایفای نقش پرداختند که می توان به Milla Jovovich , Iain Glen و Ali Larter به عنوان بخشی از آنها اشاره کرد .

*این فیلم توسط تیم دانلود فارسی بازبینی و سانسور شده است*

Resident Evil The Final Chapter 2016

مشخصات فیلم سینمایی Resident Evil The Final Chapter 2016 :

– ژانر : اکشن – ترسناک – علمی تخیلی

– کارگردان : Paul W.S. Anderson

– نویسنده : Paul W.S. Anderson

– استودیوی سازنده : Capcom Company

– محصول کشور : فرانسه – آلمان – کانادا – استرالیا

– مدت زمان سانسور : 0 ثانیه

– تاریخ انتشار : 27 ژانویه 2017

– مدت زمان : 1 ساعت 36 دقیقه

– زبان پخش : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 1080p WEB-DL

– فرمت فایل : MKV

– زیرنویس فارسی : ندارد

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– سایت مرتبط : IMDB

Resident Evil The Final Chapter 2016

به روز رسانی :

1395/12/25 نسخه 1080p Web-DL اضافه شد .
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *