دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم سینمایی Rogue One A Star Wars Story 2016 با دوبله فارسی + سه بعدی

این فیلم سینمایی جذاب مارا به زمانی بین قسمت سوم و چهارم از سری جنگ ستارگان می برد. جایی که در نخستین روزهای تشکیل امپراطوری بزرگ کهکشانی، شاهد شورش گروهی از جنگجویان خواهیم بود. آن ها قرار است در طی عملیاتی از پیش تعیین شده نقشه های ستاره مرگ را بربایند. دلیلشان برای دزدین نقشه ها، سرنگونی امپراطور پیش از ضامن شدن نقشه ها بر دستورات او می باشد. این فیلم پرطرفدار و جذاب به شرح وقایع و جنگ های مربوط به لوک اسکار واکر که یکی از برجسته ترین اسکادران روگ بوده است می پردازد و زندگی پرماجرا و جذاب او را به نمایش می کشد. لوک اسکار واکر در طی جنگ های زیاد بین ستاره ای باعث موفقیت های بسیار برای روگ می شود و اسمش برای همیشه در تاریخ جنگ ستارگان ثبت می شود. مطمئنن این قسمت سری جنگ ستارگان یکی از جذاب ترین داستان های کل نسخه ها را دارا می باشد و می توان گفت بدون شک یکی از بهترین فیلم های چند سال اخیر است.

Rogue One A Star Wars Story 2016

سایر توضیحات: فیلم سینمایی Rogue One A Star Wars Story 2016 توسط Gareth Edwards کارگردانی شده است و Kathleen Kennedy که یکی از بزرگترین تهیه کنندگان هالوود می باشد، تهیه کنندگی آن را برعهده داشته است. John Knoll نویسنده 54 ساله آمریکایی داستان و طرح این فیلم سینمایی را خلق کرده است، همچنین Chris Weitz و Tony Gilroy فیلنامه آن را به بهترین شکل ممکن نوشته اند. کم تر کسی وجود دارد که Michael Giacchino ، موزیسین اهل نیوجرسی را نشناسد. او تا کنون در بسیاری از فیلم ها و انیمیشن ها به آهنگسازی پرداخته است که حال می توانیم Rogue One را نیز به رزومه او اضافه کنیم. این فیلم سینمایی جذاب که توسط کمپانی Lucasfilm Ltd در استودیو Walt Disney Studios Motion Pictures ساخته شده است توانسته امتیاز بسیار خوب 8.3 از 10 را به خود اختصاص دهد. پیش بینی میشود این فیلم بیش از 200 میلیون دلار فروش داشته باشد. در این نسخه ی جنگ ستارگان بازیگران مشهوری از قبیل Felicity Jones، Diego Luna، Ben Mendelsohn، Donnie Yen، Mads Mikkelsen، Alan Tudyk، Riz Ahmed و Jiang Wen ایفای نقش کرده اند.

*این فیلم توسط تیم دانلود فارسی بازبینی و سانسور شده است*

مشخصات فیلم سینمایی Rogue One A Star Wars Story 2016 :

– ژانر : علمی – تخیلی  – تریلر

– کارگردان : Gareth Edwards

– نویسنده : John Knoll

– استودیوی سازنده : Walt Disney Studios Motion Pictures

– محصول کشور : آمریکا

– تاریخ انتشار : 22 دسامبر 2016

– مدت زمان : 2 ساعت و 14 دقیقه

– زبان پخش : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 1080p BRrip

– فرمت فایل : MP4

– زیرنویس فارسی : دارد

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– دوبله فارسی : دارد

– سایت مرتبط : IMDB

Rogue One A Star Wars Story 2016

به روز رسانی :

1396/04/03 - نسخه سه بعدی با دوبله فارسی اضافه شد .
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *