دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم سینمایی Silent Hill Revelation 2012

شارون دا سیلوا و پدرش، کریستوفر، که در پشت نام مستعار هدر و هری ماسون پنهان شده اند، در طی چندین سال گذشته از شهری به شهری دیگر منتقل شده و از هویت های مختلفی برخوردار هستند . هدر معتقد است که آنها مانند پلیس ها هستند، زیرا هری مردی را در دفاع از خود کشته است و مادرش رز در یک تصادف اتومبیل درگذشته است . در حقیقت، هری، مادر هدر را از یک فرقه به نام سایلنت هیل ( Silent hill ) محافظت کرده است که به نظم ( Order ) خوانده می شوند . رز توانست هدر ( شارون ) را، با استفاده از نیمی از طلسمی به نام مهر متاترون آزاد کند، اما خودش در سایلنت هیل به دام می افتد . Heather Mason ( شخصیت اصلی فیلم ) و پدرش، همیشه یک قدم جلوتر از خطر حرکت می کنند و نمی توانند به خوبی این خطر را درک کنند . هدر در آستانه تولد 18 سالگی خود، با کابوس های وحشتناک و ناپدید شدن پدرش، رو به رو می شود . هدر این را می فهمد که چیزی که راجب خودش فکر می کند درست نیس و شخصیت دیگری نیز دارد . این وحی او را به یک جهان شیطانی عمیق تر هدایت می کند ممکن است او را برای همیشه در خودش به دام بیندازد . هنگامی که نوای سیاهی و نیرو های شیطانی را می شنود، خودش را در بعد دیگری از جهان می بیند که همه چیز گنگ و وحشت ناک است و دریچه دیگری به زندگی اش باز می شود .

Silent.Hill.Revelations.2012.720p.www.download.ir.mkv_thumbs_[2017.08.09_17.14.10]

مشخصات فیلم سینمایی Silent Hill Revelation 2012 :

– ژانر : ترسناک – هیجان انگیز – رمز آمیز

– کارگردان : Michael J. Bassett

– نویسندگان : Michael J. Bassett

– تهیه کننده : Don Carmody – Hartley Gorenstein – Samuel Hadida

– محصول کشور : آمریکا، فرانسه، کانادا

– تاریخ تولید : 1394

– تاریخ اکران : 12 فبریه 2013

– مدت زمان : 94 دقیقه

– زبان پخش : English

– بازیگران : Adelaide Clemens ،Kit Harington ،Martin Donovan ،Malcolm McDowell ،Carrie-Anne Moss ،with Sean Bean ،Deborah Kara Unger ،Radha Mitchell

– کیفیت نمایش : 720p & 1080p

– فرمت فایل : MKV

– سایت مرتبط : WikiPedia

 Silent Hill Revelation 2012

  • 2 replies
    1. محمد says:

      سلام
      خسته نباشید میگم خدمتتون
      سایتتون عالیه
      واقعا توی زمینه فیلم و سریال عالی کار میکنید
      امیدوارم همینطور با قدرت به کارتون ادامه بدید
      و یه سوال هم داشتم ، الان این فیلمهایی که با زیر نویس قرار میدید بعدا که دوبله بشه پست رو آپدیت میکنید و دوبله هم قرار میدید ؟
      با تشکر

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *