دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

فیلم سینمایی Sully 2016

Sully 2016 یک فیلم سینمایی در ژانر بیوگرافی , درام می باشد که توسط استودیوی FilmNation Entertainment ساخته شده است . در 15 ژانویه 2009 کاپیتان سابق خطوط هوایی آمریکا به نام کاپیتان Sully و کمک خلبان اول آن Jeffery Skiles پروازی از فرودگاه بین الملی LaGuardia به سمت فرودگاه بین الملی Charlotte Douglas انجام می دهند . تنها سه دقیقه بعد از پرواز و در ارتفاع 850 متری از سطح زمین گروهی از پرندگان که در ارتفاع آسمان در حال پرواز بودند به موتور هواپیما برخورد کرده و باعث ایجاد یک فاجعه می شوند . بدون اینکه موتورهای هواپیما کار کند و با توجه به آنکه فاصله ی آنها با باند فرودگاه زیاد است کاپیتان سالی تصمیم می گیرد تا هواپیما را بر روی سطح آب رودخانه ی هادسون فرود آورد . با وجود آنکه شانسی برای فرود موفق داشته باشد . اما این کار عملی شده و باعث نجات جون 155 مسافر و خدمه ی پرواز می شود . این خبر به سرعت در رسانه ها پخش شده و همه کاپیتان سالی را یک قهرمان توصیف می کنند .

دانلود فیلم سینمایی Sully 2016

سایر توضیحات : فیلم سینمایی Sully 2016 توسط کارگردان مشهور Clint Eastwood ساخته شده است و Todd Komarnicki به همراه Chesley Sullenberger وظیفه ی نویسندگی را برعهده داشته اند . Eastwood که از بازیگران قدیمی هالیوود به شمار می رود در 68 فیلم سینمایی به ایفای نقش پرداخته که از مهم ترین آن می توان به فیلم خوب , بد و زشت اشاره کرد . او همچنان در کسوت کارگردانی نیز موفق بوده و فیلم های نظیر اسنایپر آمریکایی و دختر میلیون دلاری را در کارنامه ی خود دارد . بودجه ساخت فیلم سالی 60 میلیون دلار بوده است که در اولین هفته ی اکران خود در 9 سپتامبر 2016 توانسته فروشی 38 میلیون دلاری داشته باشد . از بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند می توان به Tom Hanks , Aaron Eckhart و Laura Linney  اشاره کرد .

*این فیلم توسط تیم دانلود فارسی بازبینی و سانسور شده است*

دانلود فیلم سینمایی Sully 2016

مشخصات فیلم مستند Sully 2016 :

– ژانر : بیوگرافی – درام

– کارگردان : Clint Eastwood

– نویسنده : Todd Komarnicki , Chesley Sullenberger

– استودیوی سازنده : FilmNation Entertainment

– محصول کشور : آمریکا

– مدت زمان سانسور : 0 ثانیه

– تاریخ انتشار : 9 سپتامبر 2016

– مدت زمان : 96 دقیقه

– زبان پخش : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 720p & 1080p BluRay

– فرمت فایل : MKV

– زیرنویس فارسی : ندارد

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– سایت مرتبط : IMDB

Sully 2016

به روز رسانی :

1395/09/14 کیفیت 720p & 1080p بلوری اضافه شد .