دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم سینمایی Tell Me How I Die 2016

Tell Me How I Die 2016 یک فیلم سینمایی در ژانر ترسناک می باشد که توسط استودیوی Big Block Media Holdings ساخته شده است . وقتی گروهی از دانشجویان درگیر اعتیاد به مواد مخدر می شوند یک اتفاق غیر منتظره از تاثیر عوارض جانبی این ماده ی مخدر به آنها تصاویر ترسناکی از مردن خودشان را نشان می دهد که در نهایت همان تصویر مرگ به درستی برایشان اتفاق می افتد . آنها سخت در تلاش برای فرار از سرنوشت خود می باشند . در ادامه آنها به این نتیجه می رسند که قاتل میان خودشان بوده و با توجه به مهارتی که دارد می تواند صحنه ی مرگ هرکدام از آنها را در ذهنشان بیاورد . تنها چیزی که باعث جلوگیری آنها از سرنوشت خود می شود این است که قاتل همیشه یک قدم از آنها جلو است . آنها باید در این مسیر سخت زنده بمانند تا بتوانند سرنوشت خود را برای همیشه تغییر دهند .

دانلود فیلم سینمایی Tell Me How I Die 2016

سایر توضیحات : فیلم سینمایی Tell Me How I Die 2016 توسط D.J. Viola کارگردانی شده است و James Hibberd وظیفه ی نویسندگی آن را برعهده داشته اند . Viola کارگردان جوانی است که تجربه ساخت چیزی بالغ بر 15 عنوان را در کارنامه ی خود دارد که می توان به سری Internet Icon و Hope Heals به عنوان معروف ترین آنها اشاره کرد . از بازیگرانی که در این فیلم هیجان انگیز و ترسناک به ایفای نقش پرداخته اند می توان به Nathan Kress , Virginia Gardner و Kirby Bliss Blanton اشاره کرد .

*این فیلم توسط تیم دانلود فارسی بازبینی و سانسور شده است*

دانلود فیلم سینمایی Tell Me How I Die 2016

مشخصات فیلم مستند Tell Me How I Die 2016 :

– ژانر : ترسناک

– کارگردان : D.J. Viola

– نویسنده : James Hibberd

– استودیوی سازنده : Big Block Media Holdings

– محصول کشور : آمریکا

– مدت زمان سانسور : 0 ثانیه

– تاریخ انتشار : 2 سپتامبر 2016

– مدت زمان : 107 دقیقه

– زبان پخش : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 720p WEB-DL

– فرمت فایل : MKV

– زیرنویس فارسی : ندارد

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– سایت مرتبط : IMDB

Tell Me How I Die 2016