دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم سینمایی The Birth of a Nation 2016 با دوبله فارسی

داستان فیلم در زمان قبل از جنگ ویتنام بوده و در مورد برده ای سیاه پوست به نام نات ترنر می باشد . او وضعیت زندگی مناسبی ندارد و با این وجود از سطح سواد خوبی برخوردار است . هدف او آن است که علیه دولت ستمگر زمان خود قیام کند . بدون شک فیلمی تحت همین نام که در سال 1915 منتشر شد و به صورت صامت بود یکی از بهترین فیلم های تاریخ سینما می باشد . تکنیک های جسورانه که در ساخت این فیلم به علت فاز نژادپرستی که در آن زمان وجود داشت بدون شک بی نظیر می باشد . موضوع اصلی فیلم نیز در مورد نظام برده داری می باشد کاری که در حدود 40 سال پیش رونق داشت و بیشتر به بعد اقتصادی آن توجه می شد و اخلاقیات کمترین اثر را بر روی او داشت . در این فیلم بسیار سعی شده تا قدرت و دین را در یک کفه به نمایش درآورد و آن را ابزاری مهم برای جنبش مردم می شمارد.

دانلود فیلم سینمایی The Birth of a Nation 2016

سایر توضیحات : فیلم سینمایی The Birth of a Nation 2016 در ژانر بیوگرافی , درام , تاریخی می باشد که توسط Nate Parker کارگردانی و نویسندگی شده است . این کارگردان جوان که خود نیز از قشر سیاه پوست ها می باشد برای همگان بسیار نام آشنا بوده و او را در بسیاری از کارها به عنوان بازیگر مشاهده کردیم . شاید بتوان عنوان Hannibal: The Conqueror که در سال 2018 منتشر خواهد شد از مهمترین عناوین او به شمار برد . بودجه ی ساخت این فیلم مبلغ تقریبا 8 میلیون دلاری بوده که توانسته در اولین هفته فروش 7 میلیونی داشته باشد . Nate Parker , Armie Hammer و Penelope Ann Miller از جمله افرادی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند .

*این فیلم توسط تیم دانلود فارسی بازبینی و سانسور شده است*

دانلود فیلم سینمایی The Birth of a Nation 2016

مشخصات فیلم سینمایی The Birth of a Nation 2016 :

– ژانر : بیوگرافی – درام – تاریخی

– کارگردان : Nate Parker

– نویسنده : Nate Parker

– استودیوی سازنده : Argent Pictures

– محصول کشور : آمریکا

– مدت زمان سانسور : 2 دقیقه و 16 ثانیه

– تاریخ انتشار : 2 دسامبر 2016

– مدت زمان : 2 ساعت

– زبان پخش : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 720p & 1080p BluRay

– فرمت فایل : MKV

– زیرنویس فارسی : دارد

– زیرنویس انگلیسی : دارد

– سایت مرتبط : IMDB

The Birth of a Nation 2016

به روز رسانی :

1395/3/07 - نسخه دوبله فارسی قرار گرفت .
  • 2 replies
    1. ابراهیم کورشی says:

      سلام عزیزان. لطفا فیلم های کلاسیک معنا گرا مانند کارهای کوروساوا و کیشلوفسکی هم سانسور شده توی سایت تون قرار بدید… مانند هفت سامورایی و زندگی دوگانه ورونیکا

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *