دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم سینمایی The Disappointments Room 2016

خانواده ای متشکل از پدر , مادر و فرزندشان به دنبال شروعی دوباره بعد از مردم فرزند نوزادشان می باشد . دانا و دیوید به همراه لوکاس پسر 5 ساله خود به خانه ی رویایی خود در دل یک جنگل مهاجرت می کنند . یک خانه ی روستایی که به ظاهر در آرامش می باشد ولی یکسری اتفاقات ترسناک و غیر قابل توصیف برای دانا در خانه اتفاق می افتد که در نتیجه منجر به کشف کلیدی در اتاق زیر شیروانی می شود . او با میزبان قدیمی خانه را می بیند و متوجه می شود که اتفاقات ناگواری در این محیط به وقوع پیوسته است . او به دانا توضیح می دهد که یک اتاق ناامیدی در خانه وجود دارد که فرزندانی که دچار مشکل خاص و باعث سرافکندگی برای خانواده خود بودند در این اتاق ایزوله و نگهداری می شدند . با دانستن این داستان دانا متوجه می شود که قاضی مشهوری دختر خود را در این اتاق زندانی کرده و باعث تغییر دادن روح دختر شده است .

دانلود فیلم سینمایی The Disappointments Room 2016

سایر توضیحات : فیلم سینمایی The Disappointments Room 2016 در ژانر ترسناک , تریلر و درام می باشد که توسط D.J. Caruso ساخته شده و با همکاری Wentworth Miller  کار نویسندگی اثر را برعهده داشتند . بودجه ی ساخت فیلم تنها 15 میلیون دلار بوده است و توانسته در هفته ی اول فروش در تاریخ 9 سپتامبر 2016 فروشی بالغ بر 1 میلیون 400 هزار دلار داشته باشد . سود حاصل از فروش تا تاریخ 14 اکتبر نیز 2 میلیون دلار بوده است . از بازیگرانی سرشناسی که در فیلم اتاق ناامیدی محصول 2016 حضور دارند می توان به Kate Beckinsale , Lucas Till و Mel Raido اشاره کرد .

*این فیلم توسط تیم دانلود فارسی بازبینی و سانسور شده است*

دانلود فیلم سینمایی The Disappointments Room 2016

مشخصات فیلم سینمایی The Disappointments Room 2016 :

– ژانر : اکشن – تریلر – علمی تخیلی

– کارگردان : D.J. Caruso

– نویسنده : Wentworth Miller , D.J. Caruso

– استودیوی سازنده : Demarest Films

– محصول کشور : آمریکا

– مدت زمان سانسور : 58 ثانیه

– تاریخ انتشار : 9 سپتامبر 2016

– مدت زمان : 92 دقیقه

– زبان پخش : انگلیسی

– کیفیت نمایش : DVDRip

– فرمت فایل : MKV

– زیرنویس فارسی : ندارد

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– سایت مرتبط : IMDB

The Disappointments Room 2016

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *