دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم سینمایی The Hitmans Bodyguard 2017

داستان این فیلم سینمایی ماجرای زندگی یکی از بهترین بادیگارد های دنیا را روایت میکند. خلاصه داستان از جایی رقم میخورد که آخرین مشتری او یک مزدور اجاره‌ای بوده و قرار است در دادگاه بین‌ المللی علیه یک خلافکار شهادت دهد. این بادیگارد وظیفه دارد تا برای رساندن مشتری خود به دادگاه از او محافظت کند و در این راه با مشکلات زیادی روبرو خواهد شد که برایش دردسر ساز می شود. آنها که با یکدیگر مشکلاتی دارند باید اختلافاتشان را کنار بگذارند و با هم همکاری کنند تا در زمان تعیین شده به دادگاه برسند. نقش این بادیگارد را که مایکل برایس نام دارد، رایان رینولدز ایفا می کند و همچنین شاید بازی بی نظیر ساموئل ال. جکسون در نقش مزدور اجاره ای هستیم. بدون شک این فیلم یکی از بهترین های امسال می باشد و هر بیننده ای از دیدن آن لذت خواهد برد.

دانلود فیلم سینمایی The Hitmans Bodyguard 2017

سایر توضیحات: فیلم سینمایی The Hitmans Bodyguard 2017 توسط کارگردان باتجربه Patrick Hughes ساخته شده است و David Ellison تهیه کنندگی آن را برعهده داشته است. طرح ، ساختار و فیلمنامه این سینمایی را Tom O’Connor به بهترین شکل به رشته تحریر درآورده است. موسیقی آن را موسیقی دان ایسلندی یعنی Atli Örvarsson ساخته است که سابقه کارهایی از جمله The Edge of Seventeen ، Bilal ، A Single Shot و The Perfect Guy را در کارنامه دارد. در فیلم سینمایی محافظ آدمکش 2017 بازیگرانی نظیر Ryan Reynolds ، Samuel L. Jackson ، Gary Oldman ، Salma Hayek ، Élodie Yung  Joaquim de Almeida و Kirsty Mitchell ایفای نقش کرده اند. این فیلم توسط کمپانی سینمایی Millennium Films ساخته شده است و حق پخش آن به شرکت Lionsgate Films تعلق دارد.

*این فیلم توسط تیم دانلود فارسی بازبینی و سانسور شده است*

دانلود فیلم سینمایی The Hitmans Bodyguard 2017

مشخصات فیلم سینمایی The Hitmans Bodyguard 2017 :

– ژانر : اکشن – کمدی

– کارگردان : Patrick Hughes

– نویسنده : Tom O’Connor

– استودیوی سازنده : Millennium Films

– محصول کشور : آمریکا

– تاریخ انتشار : 18 آگوست 2017

– مدت زمان : 1 ساعت 58 دقیقه

– زبان پخش : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 1080p

– فرمت فایل : MKV

– زیرنویس فارسی : دارد

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– سایت مرتبط : IMDB

The Hitmans Bodyguard 2017

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *