دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم سینمایی The Incredible Hulk 2008 دوبله فارسی

The Incredible Hulk محصول سال 2008 فیلم آمریکایی در ژانر ابرقهرمانی است که توسط استدیو Universal Pictures ساخته شده است . این فیلم بر پایهٔ شخصیت Hulk  در کمیک‌های شرکت Marvel Cinematic Universe ساخته شده و دومین فیلم در دنیای سینمایی Marvel می‌باشد. Bruce Banner که تحت تاثیر اشعه گاما در پروژه ای برای تولید ابر انسان به Hulk تبدیل شد، حدود ۵ سال تحت تعقیب است و در ۵ ماه اخیر توانسته است خود را کنترل کند. Bruce برای درمان خود با دانشمندی به اسم مستعار دکتر آبی در ارتباط است تا اینکه در اثر یه اشتباه شناسایی میشود و ژنرال Ross  هم هنگامیکه از محل او اطلاع پیدا می‌کند یک تیم از بهترین جنگجویان خود را به برزیل میفرستد. آن‌ها Bruce را تعقیب می‌کنند و در یک کارخانه او را گیر می‌اندازند ولی Bruce عصبی شده و به Hulk تبدیل می‌شود و بسیاری از آن سربازان را می‌کشد و فرار می‌کند. Emil Blonsky  که یکی از سربازانی است که زنده مانده است از ژنرال می‌خواهد تا موضوع را شرح دهد و وقتی از ماده گاما اطلاع پیدا می‌کند از ژنرال می‌خواهد تا آن ماده را به او تزریق کند.

دانلود فیلم سینمایی The Incredible Hulk 2008

سایر توضیحات : فیلم The Incredible Hulk به کارگردانی Louis Leterrier ساخته شده است که وی که هنرپیشه، تهیه‌کننده و کارگردان اهل فرانسه است. از فیلم‌ها یا برنامه‌های تلویزیونی که وی در آن نقش داشته است می‌توان به Clash of the Titans ۲۰۱۰ و Now You See Me ۲۰۱۳ اشاره کرد. نویسندگی فیلم The Incredible Hulk را هم  Zak Penn برعهده داشته است . از بازیگران ستاره ای که در این فیلم نقش ایفا کرده اند می توان به Edward Norton , Liv Tyler , Tim Roth , Tim Blake Nelson , Ty Burrell و William Hurt اشاره کرد . این فیلم با بودجه ساخت 150 میلیون دلار توانست بعد از اکران شدن در تاریخ 13 ژوئن 2008 توانست فروش 263.4 میلیون دلار داشته باشد .

*این فیلم توسط تیم دانلود فارسی بازبینی و سانسور شده است*

دانلود فیلم سینمایی The Incredible Hulk 2008

مشخصات دیگر فیلم The Incredible Hulk 2008 :

– ژانر : ابرقهرمانی

– کارگردان : Louis Leterrier

– شرکت سازنده : Universal Pictures

– محصول کشور : آمریکا

– تاریخ انتشار : 2008

– مدت زمان : 114 دقیقه

_ مدت زمان سانسور شده : 55 ثانیه

– زبان پخش : فارسی

– کیفیت نمایش : 720p BluRay

– فرمت فایل : MKV

– زیرنویس فارسی : دارد

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– سایت مرتبط : IMDB

The Incredible Hulk 2008