دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم سینمایی The Resistance Banker 2018 با دوبله فارسی

خلاصه داستان فیلم سینمایی The Resistance Banker 2018 از این قرار است که در آمستردام تحت اشغال آلمان‎ها ، دو برادر بانکدار با بزرگ‎ترین چالش زندگی‎شان مواجه می‎شوند. آنها تصمیم می‎گیرند تا به طور پنهانی هزینه‌های لازم برای مبارزه علیه نیروهای اشغالگر و نجات کشورشان را تامین کنند. اما در این خط داستانی ماجرا با مشکلات و چالش های زیادی روبرو می شوند که باید با موفقیت آن ها را پشت سر بگذراند تا سرانجام به هدفشان برسند. قطعا این فیلم یکی از بهترین های سال 2018 می باشد و توانسته مورد استقبال بینندگانش قرار بگیرد و همچنین توجه بسیاری از منتقدین را به خود جلب کرده است.

دانلود فیلم سینمایی The Resistance Banker 2018

سایر توضیحات: «بانکدار مبارز» فیلمی درام و جنگی محصول سال ۲۰۱۸ کشور هلند به کارگردانی «جورام لرسن» است. بازیگرانی چون «بری آتزما»، «فکلین اورکرک»، «پیر بوکما»، «متیو ون در گرین»، «جیکوب درویگ» و «ریموند ثری» در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند. فیلم «بانکدار مبارز» بر اساس رویدادهای واقعی طی دوران جنگ جهانی دوم ساخته شده و به عنوان نماینده رسمی کشور هلند در نود و یکمین مراسم اسکار شرکت کرده است.

*این فیلم توسط تیم دانلود فارسی بازبینی و سانسور شده است*

دانلود فیلم سینمایی The Resistance Banker 2018

مشخصات فیلم سینمایی The Resistance Banker 2018:

– ژانر : درام – جنگی

– کارگردان : Joram Lürsen

– استودیوی سازنده : Dutch FilmWorks

– محصول کشور : هلند

– تاریخ انتشار : 8 مارچ 2018

– مدت زمان : 2 ساعت و 3 دقیقه

– مدت زمان سانسور : 5 دقیقه

– زبان پخش : انگلیسی

– کیفیت نمایش : BluRay 1080p

– فرمت فایل : MP4

– زیرنویس فارسی : چسبیده به فایل و جدا

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– سایت مرتبط : IMDB

The Resistance Banker 2018

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *