دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم سینمایی The Windmill 2016

The Windmill 2016 نام فیلم سینمایی در ژانر درام , ترسناک می باشد که توسط استودیوی Pellicola ساخته شده است . جنیفر یک دختر استرالیایی می باشد که تصمیم می گیرد گذشته ی خود را آمستردام را رها کند و زندگی جدیدی را آغاز کند . او در تلاش است تا همیشه یک قدم در هر کاری جلوتر باشد . از این رو او به همراه یک مربی و تیمی قدرتمند در یک سفر توریستی به آسیاب بادی های معروف هلند شرکت می کند . هنگامی که اتوبوس در وسط ناکجا آباد دچار نقص فنی می شود او به همراه بقیه افراد شب را در یک خانه ی متروکه در کنار یک آسیاب بادی می گذرانند . افسانه ها در مورد این خانه متروکه بسیار است . عده ای عقیده دارند که این مکان شیطانی بوده و زمین آن به جای خاک از استخوان ها تشکیل شده است . زمانی که افراد گروه شروع به ناپدید شدن می کنند جنیفر به این نتیجه می رسد که رازی را با دیگر افراد در میان بگذارد و آن راز چیزی نیست جز روشی که می تواند تمام شیاطین موجود در آنجا را به عذاب جهنمی بفرستد .

دانلود فیلم سینمایی The Windmill 2016

سایر توضیحات : فیلم سینمایی The Windmill 2016 توسط Nick Jongerius کارگردانی شده است و Jongerius به همراه Chris W. Mitchell وظیفه ی نویسندگی آن را نیز برعهده داشته اند . Jongerius کارگردانی جوان و بی نام نشان می باشد که تاکنون 5 عنوان را در کارنامه ی هنری خود داشته است و می توان از سریال Spangas و Vrijland به عنوان معروف ترین آنها اشاره کرد . از بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند می توان به Noah Taylor , Charlotte Beaumont و Patrick Baladi اشاره کرد . محتویات این فیلم مناسب برای افرادی می باشد که علاقه به یادگیری بهتر زبان انگلیسی دارند .

*این فیلم توسط تیم دانلود فارسی بازبینی و سانسور شده است*

دانلود فیلم سینمایی The Windmill 2016

مشخصات فیلم مستند The Windmill 2016 :

– ژانر : اکشن – جنایی – تریلر

– کارگردان : Nick Jongerius

– نویسنده : Chris W. Mitchell , Nick Jongerius

– استودیوی سازنده : Pellicola

– محصول کشور : هلند

– مدت زمان سانسور : 1 دقیقه 54 ثانیه

– تاریخ انتشار : 25 اکتبر 2016

– مدت زمان : 85 دقیقه

– زبان پخش : انگلیسی

– کیفیت نمایش : HDRip

– فرمت فایل : MKV

– زیرنویس فارسی : دارد

– زیرنویس انگلیسی : دارد

– سایت مرتبط : IMDB

The Windmill 2016