دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم سینمایی Wonder Woman 2017 با دوبله فارسی

داستان فیلم سینمایی Wonder Woman 2017 روایت زنی است با نام دایانا که در یک پناهگاه سری برای تبدیل شدن به یک جنگجوی شکست ناپذیر آموزش دیده می شود و پس از مدتی با مهارت های بسیار بالای رزمی آشنا شده و قدرت ماورایی به دست می آورد . در اوایل قرن 20 میلادی، شاهزادهٔ آمازونی با نام دایانا در جزیره تمیسکیرا با خلبان ارتش ایالات متحده، استیو ترور که در این جزیره سقوط کرده، ملاقات می‌کند و از جریان جنگ جهانی اول مطلع می‌شود و از او طلب کمک می کند . دایانا تصمیم می گیرد تا خانه‌اش را به مقصد لندن ترک کند تا به جنگ پایان دهد. داستان فیلم همان داستان واقعی زن شگفت‌ انگیز با لحن کتاب‌ های کامیک است . مسلما این کاراکتر را می‌توان سومین شخص سرشناس در دنیای ابرقهرمانان دی‌سی پس از سوپرمن و بتمن به شمار آورد .

سایر توضیحات : Wonder Woman 2017 یک فیلم ابرقهرمانی آمریکایی به کارگردانی پتی جنکینز و نویسندگی آلن هاین‌برگ است که در سال 2017 منتشر شد . فیلمنامه این فیلم بر پایه شخصیتی به همین نام از دی‌سی کامیکس به رشته تحریر درآمده است. این فیلم به عنوان چهارمین قسمت از فیلم‌های دنیای سینمایی دی‌سی کامیکس به شمار می‌رود. گل گدوت در نقش زن شگفت‌انگیز، کریس پاین، کانی نیلسن، رابین رایت، دنی هوستون، دیوید تیولیس، ایون برمنر و لوسی دیویس بازیگران این فیلم هستند . زن شگفت‌ انگیز 2017 نخستین اثر سینمایی جداگانه از این شخصیت است که بر روی پرده‌های سینما رفته است. لازم است ذکر شود که این شخصیت در فیلم بتمن در برابر سوپرمن طلوع عدالت 2016 نیز حضور داشت .

*این فیلم توسط تیم دانلود فارسی بازبینی و سانسور شده است*

مشخصات فیلم سینمایی Wonder Woman 2017 :

– ژانر : اكشن , علمی تخیلی , فانتزی , ماجراجویی , جنگی

– کارگردان : Patty Jenkins

– نویسنده : Allan Heinberg, Zack Snyder

– استودیوی سازنده : Atlas Entertainment

– محصول کشور : آمریکا , چین , هنگ کنگ

– تاریخ انتشار : 2 ژوئن 2017

– مدت زمان : 141 دقیقه

– زبان پخش : انگلیسی , آلمانی

– کیفیت نمایش : 1080p HDrip

– فرمت فایل : MKV

– زیرنویس فارسی : ندارد

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– سایت مرتبط : IMDB

 

 

Wonder Woman 2017

به روز رسانی :

1396/08/20 - دوبله فارسی اضافه شد .
  • 2 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *