دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم قاب سینما بصورت کامل

اخیرا عنوان جدیدی به بازار سینمای خانگی با نام قاب سینما اضافه شده است که درباره آن شایعاتی مطرح بود. این فیلم در قسمت های مختلف به بازار عرضه خواهد شد و نیز هر کدام از این قسمت ها شامل بخش های متنوعی خواهند بود. قسمت هایی که هر کدام نیز به نوبه خود بیننده را به فضاهای مختلفی از هنر سوق خواهد داد و تلاش خود را به کار بسته تا با بهره گیری از واقعیات بتواند مخاطبان بسیار زیادی را به خود جلب کند. گفتگو با هنرمندان، بررسی و نقد آثار قدیمی و نوستالژیک که هر کدام خاطراتی را در ذهن ما زنده می کنند، بررسی زندگی یک هنرمند و به اصطلاح یک روز خصوصی با او. همچنین در این فیلم شما می توانید یک دید مناسب به جایگاه تبلیغات و دیگر مقوله های معرفی یک اثر در سینمای ایران نیز داشته باشید. لازم به ذکر است که یکی از بخش های جنجالی این فیلم بدون شک بخش بررسی سی و پنجمین جشنواره فجر است که با حاشیه های بسیار زیادی نیز همراه شده است. در این قسمت برخی اتفاقات این جشنواره نیز بدون سانسور به مخاطب عرضه می شود.

سایر توضیحات: فیلم قاب سینما یک اثر منحصر به فرد در حوزه فیلم و سریال است که در آن سعی شده است تا ژانر مستند با دیدی متفاوت به ورطه سینما و بررسی این واژه پا بگذارد. در این فیلم هنرمندان بسیار مطرحی نظیر مهتاب کرامتی، مهران غفوریان، احمد مهرانفر، باران کوثری، سحر قریشی، پژمان جمشیدی، رامبد جوان، مجید صالحی، رضا داودنژاد، جهانگیر کوثری، میلاد کیمرام، بهاره کیان افشار و کارن همایونفر بازی کرده اند که هر کدام در غنی سازی این مجموعه نقشی اساسی دارند. مهمترین مطلب در رابطه با این فیلم این است که این فیلم به چهره سرشناس سینمای ایران یعنی علی معلم تقدیم شده است.

مشخصات فیلم سینمایی قاب سینما :

– ژانر : مستند

– کارگردان : شهاب کاظمی و میلاد معتمدی‌ فر

– نویسنده : –

– تهیه کننده : گلرنگ رسانه

– محصول کشور : ایران

– تاریخ تولید : 1395

– تاریخ اکران : 26 اردیبهشت 1396

– مدت زمان : –

– زبان پخش : فارسی

– بازیگران : مهتاب کرامتی، مهران غفوریان، احمد مهرانفر، باران کوثری، سحر قریشی

– کیفیت نمایش : 480p & 720p & 1080p

– فرمت فایل : –

قاب سینما

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *