دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم مستند کوتاه Heaven is a Traffic Jam on the 405 2016

میندی آلپر یک هنرمند 56 ساله شکنجه شده و درخشان است که توسط یکی از گالری های برتر لس آنجلس معرفی شده است. اضطراب حاد، اختلال روانی و افسردگی ویرانگر موجب شده است که او به نگرانی های ذهنی متوسل شود و تحت درمان شوک الکتریکی قرار گیرد و در طی 10 سال بدون داشتن توانایی صحبت می کند. آگاهی بیش از حد خود را به او اجازه داده است که یک بدن مادام العمر کار کند که حالت احساسی او را با دقت روانشناختی قوی بیان کند. از طریق مصاحبه ها، بازنگری ها، ساختن پانزده و پانصد پا از روانپزشک معشوق و بررسی نقاشی هایی که از زمان کودکی ساخته شده است، یاد می گیریم که چگونه از تاریکی و انزوا به زندگی ناشی شده است شامل عشق، اعتماد و پشتیبانی است.این فیلم از بیش از بیست ساعت مصاحبه کارگردان فیلم با میندی آلپر ساخته شده است. آلپر هنرمند ۵۷ ساله‌ای است که تشویش‌های درونی‌اش را از جمله افسردگی و تروما و دیگر مشکلات درونی‌اش را به نقاشی‌های زنده و مجسمه‌های کاغذی بزرگ مبدل می‌کند.

Heaven is a Traffic Jam on the 405 (2016).www.download.ir

بهشت راه‌بندانی در خیابان ۴۰۵ است (انگلیسی: Heaven Is a Traffic Jam on the 405) یک فیلم مستند به کارگردانی فرانک استیفل است که در سال ۲۰۱۶ منتشر شد. موضوع فیلم هنرمندی به نام میندی آلپر است. این فیلم یک نامزدی برای بهترین فیلم کوتاه در جوایز آی‌دی‌ای کسب کرد و هر دو جایزه تماشاگران و هیئت ژوری جشنواره فیلم فول‌فریم و جشنواره فیلم آستین را کسب کرد.این فیلم در نودمین دوره جوایز اسکار برنده جایزه اسکار بهترین فیلم مستند کوتاه شد.

اطلاعات فیلم مستند Heaven is a Traffic Jam on the 405 2016 :

کارگردان : Frank Stiefel

نویسنده : —

ستارگان : Tom Wudl 

محصول کمپانی : —

ساخت کشور : USA

+ زبان : English

ژانر :  Documentary | Short | Biography

تاریخ انتشار :  October 2016

مدت زمان : 40 دقیقه

زیرنویس : —

نمرات : IMDb 7.4/10

Heaven is a Traffic Jam on the 405 2016

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *