دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم مستند 2013 Street Dogs of South Central

فیلم سینمایی سگهای خیابانی مرکزی جنوبی یک سگ مادری را دنبال می کند که تلاش می کند یک بچه بچه را در یک محیط شهری پرورش دهد. دریافت غذا و پیدا کردن پناهگاه برای سگ هایی که در مرکز لس آنجلس زندگی می کنند چالش برانگیز است و این فیلم واقعیت خشن را که با آن روبرو هستند، نشان می دهد. ملکه لطیفه این فیلم عاطفی روایت می کند.سگهای خیابانی جنوب مرکزی یک فیلم مستند 85 دقیقه ای است که توسط ملکه لطیفه نقل شده است. این فیلم به دنبال السی، یک ترکیب سیاه لابرادور و تلاشش برای بالا بردن توله سگا در خیابان های لس آنجلس است.

Street Dogs of South Central.2013.www.download.ir

سگهای خیابانی جنوب مرکزی یک فیلم مستند 85 دقیقه ای است که توسط بیل مارین ساخته شده و توسط Lions Gate در ارتباط با سیاره حیوانات توزیع شده است. توسط Queen Latifah گفته شده است که مستند طبیعت است که زندگی سگ های ولگرد در خیابان های مرکزی لوس آنجلس را نشان می دهد.این داستان به دنبال زندگی Elsie – یک لابرادور سیاه و سفید مخلوط – و مبارزات او در پرورش حیوانات خانگی خود را در خیابان های لس آنجلس است.فیلم 85 دقیقه ای برای نخستین بار در سال 2012 به Planet Animal و OWN تنظیم شده است.

لینک دانلود به زودی قرار خواهد گرفت

اطلاعات فیلم مستند 2013 Street Dogs of South Central :

کارگردان : Bill Marin

نویسنده : Jeff Dawson, Rene Duran 

ستارگان : Queen Latifah

محصول کمپانی :  Street Dog Productions

ساخت کشور : USA

+ زبان : English

ژانر : Documentary

تاریخ انتشار :  October 2013

مدت زمان : 1 ساعت و 23 دقیقه

زیرنویس : —

نمرات : IMDb 8.8/10

2013 Street Dogs of South Central

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *