دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم مستند 2014 Cowspiracy: The Sustainability Secret

این مستند توسط Kip Andersen و Keegan Kuhn کارگردانی شد و به بررسی تاثیر کشاورزی دامداری بر محیط زیست پرداخته و سیاست های سازمان های محیط زیست را در این زمینه بررسی می کند. سازمان های محیط زیستی که در این فیلم مورد بررسی قرار گرفته عبارتند از Greenpeace، Sierra Club، بنیاد Surfrider، Network Action Network، و بسیاری دیگر… . Cowspiracy: The Sustainability Secret یک مستند زیست محیطی طولانی است که به تازگی دنبال فیلمبرداری بی نظیر فیلمساز Kip Andersen است، زیرا او امروز کشف صنعت مخرب رو به روی این سیاره را بررسی می کند و تحقیق می کند که چرا سازمان های زیست محیطی پیشرو در جهان بیش از حد در مورد آن صحبت می کنند. به عنوان باز کردن چشم به عنوان Blackfish و به عنوان الهام بخش به عنوان یک حقیقت ناخوشایند، این مستند تکان دهنده اما طنز آمیز نشان می دهد که تاثیر بسیار زیست محیطی کارخانه های بزرگ کارخانه در جهان است و مسیری را برای پایداری جهانی برای جمعیت رو به رشد است.دنبال سفر تکان دهنده، اما طنزآمیز از یک محیط زیست مشتاق به دنبال، به عنوان او جسورانه به دنبال پیدا کردن راه حل واقعی برای موثر ترین مسائل مربوط به محیط زیست و مسیر واقعی برای پایداری.

Cowspiracy The Sustainability Secret.2014.www.download.ir

Cowspiracy: The Sustainability Secret یک فیلم مستند 2014 است که به بررسی تاثیر کشاورزی حیوانات بر محیط زیست می پردازد و سیاست های سازمان های زیست محیطی را در مورد این موضوع بررسی می کند. این فیلم در مورد نگرانی های زیست محیطی مختلف، از جمله گرمایش جهانی، استفاده از آب، جنگل زدایی و مناطق مرده اقیانوس، نشان می دهد و نشان می دهد که حیوانات کشاورزی منبع اصلی نابودی محیط زیست هستند.اتحادیه دانشمندان نگران کننده این ادعای فیلم را که مخالف اجماع علمی است، مخالف می کند، که اکثر گازهای گلخانه ای که باعث تغییرات آب و هوایی می شوند، توسط کشاورزی حیوانات به جای سوخت های فسیلی تولید می شود.فیلمسازان به نوبه خود این پاسخ را مورد انتقاد قرار دادند.

اطلاعات فیلم مستند 2014 Cowspiracy: The Sustainability Secret :

کارگردان : Kip Andersen,Keegan Kuhn

نویسنده : Kip Andersen,Keegan Kuhn

ستارگان : Lisa Agabian, Manucher Alemi, Lindsey Allen

محصول کمپانی : A.U.M. Films,First Spark Media

ساخت کشور : USA

+ زبان : English

ژانر : Documentary

تاریخ انتشار :  15/ September /2015

مدت زمان : 1 ساعت و 25 دقیقه

زیرنویس : —

نمرات : IMDb 8.3/10

2014 Cowspiracy: The Sustainability Secret

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *