دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم مستند 2017 An Inconvenient Sequel: Truth to Power

یک دهه پس از یک حقیقت ناخوشایند، بحران آب و هوا را به قلب فرهنگ مردمی تبدیل کرد و به دنبال آن می رود که نشان می دهد چقدر نزدیک به انقلاب واقعی انرژی است. آل گور، معاون سابق، مبارزه خستگی ناپذیر خود را ادامه می دهد، در حال سفر به سراسر جهان آموزش ارتش قهرمانان آب و هوا و تاثیر گذاری بر سیاست بین المللی آب و هوا.دوربین ها او را پشت صحنه دنبال می کنند – در لحظه های خصوصی و عمومی، خنده دار و خشن – همانطور که او پیرو ایده الهام بخش است، در حالی که سهام هرگز بالاتر نبوده است، خطرات تغییرات آب و هوایی را می توان با ابتکار و اشتیاق انسان غلبه کرد.مستندات پیگیری، پیشرفت هایی را برای مقابله با مشکل تغییرات آب و هوایی و تلاش های جهانی آل گور برای متقاعد کردن رهبران دولتی برای سرمایه گذاری در انرژی های تجدید پذیر، به منظور دستیابی به نشانه ای از توافق نامه پیمان آب و هوا در سال 2016 بسته شد و …

An Inconvenient Sequel Truth to Power.www.download.ir

یک عاقبت ناخوشایند (به انگلیسی: An Inconvenient Sequel: Truth to Power) یک فیلم مستند به کارگردانی بونی کوهن جان شنک دربارهٔ معاون رئیس‌جمهور ایالات متحده آمریکا ال گور است که در سال ۲۰۱۷ منتشر خواهد شد. فیلم دنباله بر فیلم یک حقیقت ناراحت‌کننده است این فیلم برای اکران در بخش نمایش‌های ویژه هفتادمین جشنواره فیلم کن انتخاب شده است.3.5 میلیون دلار در ایالات متحده و 1.7 میلیون دلار در سایر نقاط جهان به مبلغ 5.2 میلیون دلار در برابر بودجه تولیدی 1 میلیون دلاری هزینه شده فروش فوق العاده و چشمگیری داشته است.

این مستند برنده 4 جایزه  و نامزد دریافت 11 بین المللی می باشد.

اطلاعات فیلم مستند An Inconvenient Sequel: Truth to Power 2017 :

+ کارگردان :  Bonni Cohen, Jon Shenk

+ نویسنده : Al Gore

+ ستارگان :  Al Gore, George W. Bush, John Kerry

+ محصول کمپانی :  Actual Films, Participant Media

+ ساخت کشور : USA

+ زبان : English | French | Russian | German | Mandarin

+ ژانر : Documentary

+ تاریخ انتشار :  4/ August /2017

+ مدت زمان : 1 ساعت و 38 دقیقه

+ زیرنویس : —

+ نمرات : IMDb 6.1/10

An Inconvenient Sequel: Truth to Power 2017

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *