دانلود فیلم مستند 2017 Avicii: True Stories

Avicii: True Stories، یک فیلم مستند جدید قانع کننده توسط Levan Tsikurishvili، در 26 اکتبر در سینماهای انتخاب شده در سراسر جهان پخش خواهد شد. Avicii: داستان های واقعی حقیقت ناخوانده را در پشت موفقیت از تولید کننده، ترانه سرا و هنرمند Avicii (AKA Tim Bergling)، که یکی از بزرگترین هنرمندان موسیقی زنده جهان است و تصمیم ناخوشایندی که در سال گذشته برای خروج از نمایش زنده ارائه شده، به عنوان یک کامل به طرفداران خود و صنعت متمایل است. این فیلم نشان می دهد که انتخاب ها و مواضع او در آن زمان مواجه شده است.این فیلم از زمان آغاز زندگی اش، هنرمند / دی جی را از سرچشمه های رادیویی جهانی خود و مبارزات بعدی با سلامت جسمی و روانی خود، تا موفقیت شادی او، ردیابی می کند. Tsikurishvili به دنبال Bergling برای بیش از چهار سال، و ضبط فیلم پرواز از روی دیوار تجربیات و تفکر خود را.از لحاظ ظاهری همکاران از جمله کریس مارتین، نیل راجرز، دیوید گواته و ویکلن ژان، Avicii: داستان های واقعی داستان احمقانه است که به بررسی ماهیت مالیات و شدت شهرت از دیدگاه هنرمند تا آنجا که فیلم برای Avicii است طرفداران مرگ سختداستان Avicii شروع می شود زمانی که او موفق به کسب یک رقابت تولید برگزار شده توسط پیت تانگ در سال 2008. در سال 2011، او تبدیل به یک تیتان به نظر می رسد یک شب با پیشرفته خانه فورا کلاسیک “LE7ELS.” سال پس از آن دیدم او تبدیل به اولین EDM DJ به جلو یک تور جهانی در سراسر جهان. Avicii انتظارات از آنچه که موسیقی رقص می تواند زمانی که او در حال پخش کشور رقص “Wake Me Up” در فستیوال موسیقی فوق العاده میامی در سال 2013 را به نمایش گذاشت. سال 2015 باید برای تولید کننده بود، اما در پشت صحنه، آن را خیلی زیاد بود استرس، اضطراب و بیماری او را می خورد. او بیش از 800 نمایش را پخش کرده است. پس از هشت ماه از سفر، در ماه مارس سال 2016 Avicii دوباره Ultra Miami را بازی کرد. ده روز پس از آن او بازنشستگی خود را اعلام کرد، و در شب اوت 28، 2016 در ایبیزا، تیم برگلینگ، به عنوان Avicii، آخرین نمایش خود را بازی کرد.

“من می خواستم یک فیلم صادقانه درباره تیم به عنوان یک شخص و نه تنها در مورد Avicii انجام بدهم. همه از Avicii می دانند اما تعداد کمی از مردم Tim را می شناسند. من فکر می کنم این مستند واقعا نشان دهنده مبارزه و قدرت شخصیت است. همانطور که در Instagram به نظر می رسد آسان است “، Tsikurishvili می گوید.

Avicii True Stories.2017.www.download.ir

Avicii: True Stories یک مستند است که توسط Levan Tsikurishvili در مورد DJ و سازنده ی رکورد Avicii تهیه شده است، با حضور خاص دیوید گوات، ویکلن ژان، نیل راجرز، تئستو و کریس مارتین. این فیلم در 26 اکتبر سال 2017 منتشر شد.

اطلاعات فیلم مستند Avicii: True Stories 2017 :

+ کارگردان : Levan Tsikurishvili

+ نویسنده : Levan Tsikurishvili

+ ستارگان : Salem Al Fakir, Avicii, Johan Bjerkelund

+ محصول کمپانی :  Black Dalmatian Films, OPA People Production Company, Piece of Magic Entertainment

+ ساخت کشور : USA

+ زبان : English | Swedish

+ ژانر : Documentary

+ مدت زمان : 1 ساعت و 37 دقیقه

+ زیرنویس : —

+ نمرات : IMDb 7.7/10

برای دیدن تریلر رسمی فیلم مستند Avicii: True Stories 2017 ، کلیک کنید.

Avicii: True Stories 2017

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *