دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم مستند 2017 Black Sabbath the End of the End + کیفیت 1080p BluRay اضافه شد.

بلک سبث (به انگلیسی: Black Sabbath) یک گروه هوی متال انگلیسی بود که در سال ۱۹۶۸ در بیرمنگام شکل گرفت و تأثیرات مهم و فراوانی بر این سبک گذاشت. ترکیب گروه تا به‌حال دچار تغییرات بسیاری شده و آمدوشدهایی بین اعضای اصلی صورت گرفته‌است، اما تونی آیومی در تمام سال‌ها پای ثابت گروه بوده‌است. در اصل گروه در سال ۱۹۶۸ در سبک هوی بلوز راک و با نام ارت فعالیتش را آغاز کرد اما در سال ۱۹۶۹ به بلک سبث تغییر نام داد. گروه عمدهٔ اشعار خود را روی موضوعات اسرار آمیز، تیره و ترسناک متمرکز کرده‌است. همچنین بلک سبث آهنگ‌هایی را با مضامین بی‌ثباتی اجتماعی، فساد سیاسی، خطرات ناشی از سوءمصرف مواد مخدر و آینده‌نگری ترس و وحشت از جنگ ساخته است.بلک سبث از پیشگامان موسیقی هوی متال می‌باشد. گروه در پی انتشار آلبوم چهار–پلاتینی «پارانوئید» در سال ۱۹۷۰، کمک بسیاری به پیشرفت این سبک از موسیقی کرد. آن‌ها در رده‌بندی ام‌تی‌وی به‌عنوان “بزرگترین متال بند” در تمام دوران شناخته شده و جایگاه دوم را در رده‌بندی “۱۰۰ هنرمند بزرگ هارد راک” وی‌اچ‌وان به خود اختصاص دادند (پس از لد زپلین). همچنین رولینگ استون، بلک سبث را “پادشاه هوی‌متال در دههٔ ۷۰” نامید. آن‌ها فروش ۱۵ میلیون در ایالات متحده و بیش از ۷۰ میلیون فروش جهانی را برای خود رقم زدند. بلک سبث سال ۲۰۰۵ در تالار مشاهیر موسیقی بریتانیا و در سال ۲۰۰۶ به تالار مشاهیر راک اند رول وارد شد، همچنین نام گروه درمیان “۱۰۰ هنرمند بزرگ تمام زمان‌ها” از مجلهٔ رولینگ استون به چشم می‌خورد.۱۳ ژانویه ۲۰۱۳، گروه اعلام کرد که نوزدهمین آلبوم استودیویی آن‌ها با نام 13، بهمراه درامر براد وایک در راه است. در سال ۲۰۱۷ گروه پس از پایان تور The End با دنیای موسیقی خداحافظی کرد.سرانجام گروه بلک سبث در اوایل سال ۲۰۱۷ و پس از پایان تور آخرشان که به The End معروف بود و انتشار یک EP به همین نام که در کنسرت‌های این تور فروخته می شد، از دنیای موسیقی خداحافظی کرد. آخرین آلبومشان (The End) حاوی تِرَک‌هایی منتشر نشده از آلبوم 13 و چند تِرَک زنده بود که فقط در کنسرت هایشان قابل خرید بود.

Black Sabbath the End of the End.2017.www.download.ir

تور پایان تور از گروه فلز سنگین Black Sabbath بود که شامل اعضای بنیانگذاران اوزی اسبورن، تونی یوممی و گیزر باتلر بود. این تور به سبب 40 سال زندگی سبت، به پایان رسید. نمایش نهایی در 4 فوریه سال 2017 در شهر اصلی خود، بیرمنگام، انگلستان بود.تور با 84.8 میلیون دلار افزایش یافت که از 744 نمایشگاه از 1074،495 بلیط فروخته شد.

اطلاعات فیلم مستند Black Sabbath the End of the End 2017 :

+ کارگردان : Dick Carruthers

+ نویسنده : —

+ ستارگان : Black Sabbath, Ozzy Osbourne, Tony Iommi

+ محصول کمپانی :  Eagle Rock Film Productions

+ ساخت کشور : UK

+ زبان : English

+ ژانر : Documentary | Music

+ مدت زمان : 2 ساعت و 4 دقیقه

+ تاریخ انتشار : 28/ September /2017

+ زیرنویس : —

+ نمرات : IMDb 6.7/10

Black Sabbath the End of the End 2017

به روز رسانی :

1397/02/12 -- کیفیت 1080p BluRay اضافه شد.
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *