دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم مستند 2017 Earth: One Amazing Day

از بی بی سی مستند زمین ، استودیو که شما را به زمین آورد، واقعیت های پنهان زمین و آن چه از دیدگان ما انسان های شهر نشین نهان مانده است را به نمایش می گذارد.اتفاقاتی که در طول یک روز در طبیعت رخ می دهد، با تمام زیبایی ها و شگفتی هایش – زمین(Earth: One Amazing Day): یک روز شگفت انگیز، یک سفر شگفت آور نشان دادن قدرت فوق العاده از جهان طبیعی است. طی یک روز تنها، خورشید را از بالاترین کوه ها به جزایر دور افتاده پیگیری می کنیم تا جنگل های عجیب و غریب. دستیابی به موفقیت در تکنولوژی تولید فیلم باعث می شود تا کاراکترهای فراموش نشدنی نزدیک شوید. زمین با یک احساس شگفت انگیز، صمیمیت و احساس غرق شدن در فضای سینمایی، یک روز شگفت انگیز نشان می دهد که چگونه هر روز با شگفتی های بیشتری پر می شود تا اینکه تا کنون تصور می کنید.جادوگري بزرگی است،زمانی برای خانواده،سرگرم كننده است كه به طور چشمگيري نشان مي دهد كه چگونه روزها با حركات و شگفتي هاي نامرغوبي پر از آنچه كه ممكن است تصور كنيد، که تا به حال به چشم آنها را ندیده اید.

Earth One Amazing Day.2017.www.download.ir

محصول 2017 میلادی شبکه خانگی BBC با همکاری کمپانی نام آشنای دنیای مستند ،  Earth Film Productions که با فروش فوق العاده 8 میلیون دلار ، چیزی معادل 8 برار هزینه ساخت آن ، فروش بسیار خوبی داشته و رکوردی در دنیای فیلم های میتند محسوب میگردد.این مستند نامزد دریافت دو جایزه بین المللی تا کنون بوده است.یکی از نکات جالب توجه ، حضور دو راوی دوست داشتنی در این مستند که هر دو آنها از چهره های شناخته شده دنیای سینما نیز هستند.

اطلاعات فیلم مستند 2017 Earth: One Amazing Day :

+ کارگردان : Richard Dale, Lixin Fan

+ نویسنده : Frank Cottrell Boyce, Richard Dale

+ ستارگان : Robert Redford, Jackie Chan

+ محصول کمپانی :  Earth Film Productions

+ ساخت کشور : UK | China

+ تاریخ انتشار :  6/ October /2017

+ ژانر : Documentary | Family

+ زبان : English | Chinese

+ مدت زمان : 1 ساعت و 35 دقیقه

+ نمرات : IMDb 7.7/10 — RottenThomas 100%

2017 Earth: One Amazing Day

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *