دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم مستند 2017 Faces Places

Agnes Varda که 49 سال دارد و یکی از چهره های برجسته موج جدید فرانسوی به همراه و یک عکاس 33 ساله فرانسوی به نام RJ همگی در کنار هم برای ساخت مستندی در میان جاده و و کوهها سفری را در حومه کشور فرانسه آغاز می کنند.با همدیگر آنها در اطراف روستاهای فرانسه در جشنواره کامیون های مسافرت می کنند وبا افراد محلی صحبت میکنند و از آموخته های آنها یاد میگیرند، داستان های خود را گسترش می دهند و پرتره های حماسی را از آنها می سازند. این عکس ها در خانه ها، انبارها، مغازه ها و قطارهای برجسته نمایش داده می شود که بشریت را در موضوعات خود و خودشان نشان می دهند. مواجهه با مکانها، این روابط را تقویت کننده بین قلب های انسان در اثر یک اثر مادی و نزدیکی انسان ها به یکدیگر است.آنها در این سفر با یک کامیون بسیار خاص به نام JR در حال سفر هستند و این کامیون دارای تجهیزات خاصی است که به داستان مستند کمک میکند که بیشتر با محیط ارتباط بر قرار کند و بتواند در ثبت و ایجاد تجربه به آنها کمک کند.

Faces Places.2017.www.download.ir

Villages Villages یک فیلم مستند فرانسوی در سال 2017 است که توسط Agnès Varda و JR اجرا می شود. این نمایش خارج از رقابت در جشنواره فیلمهای کن در سال 2017 منتشر شد جایی که جایزه L’O’Il d’Or را به دست آورد. این فیلم پس از Varda و JR در سراسر فرانسه روستایی حرکت می کند و پرتره هایی از مردم را در بر می گیرد. این در تاریخ 28 ژوئن 2017 در فرانسه و در تاریخ 6 اکتبر 2017 در ایالات متحده منتشر شد. این جایزه اسکار برای بهترین اسناد مستند در 90 جایزه اسکار نامزد شده است.

اطلاعات فیلم مستند 2017 Faces Places :

+ کارگردان : JR, Agnès Varda

+ نویسنده : JR, Agnès Varda

+ ستارگان : Jean-Paul Beaujon, Amaury Bossy, Yves Boulen

محصول کمپانی :  Ciné Tamaris, Social Animals, Rouge International

+ ساخت کشور : France

+ ژانر : Documentary

+ زبان : French

+ مدت زمان : 1 ساعت و 28 دقیقه

+ زیرنویس : —

+ نمرات : 100% IMDb 8/10 — RottenTomatoes

2017 Faces Places

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *