دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم مستند 2017 Five Seasons: The Gardens of Piet Oudolf

پس از تکمیل یک مستند مشخص در خط High Line نیویورک، توماس پاپر، فیلمساز برنده جایزه، پیتر اوودولف طراح و سازنده الهام بخش را دید و ایده برای یک پروژه جدید متولد شد. مستند، پنج فصل: باغ پیت اوودولف، تماشاگران را در کار اوودولف غوطه ور می کند و ما را در فرایند خلاقانه خود، از طرح های زیبایی انتزاعی، به نظریه های زیبایی، به پیامدهای ایدئولوژیکی ایده هایش می برد.بحث های تعاملی از طریق تمام فصل های چهارساعته در باغ های خود پیت در Hummelo و بازدید از کارهای عمومی اش در نیویورک، شیکاگو و هلند و همچنین مکان های دور افتاده ای که الهام بخش نابغه هایشان هستند، در غرب تگزاس و جنگل های پس از صنعتی در پنسیلوانیا.به عنوان یک روایت روایت، این فیلم همچنین به دنبال اوودولف است، زیرا او طراحی و نصب یک باغ بزرگ جدید را در Hauser & Wirth Somerset، مرکز گالری و هنر در جنوب غربی انگلستان، باغی که او در نظر بهترین کار خود را در نظر دارد.پیت اوودولف به طور اساسی تعریف جدیدی از باغها را دارد. همانطور که Rick Darke، گیاه شناس معروف، به فیلم پیت می گوید: “کار شما به ما یاد می دهد که آنچه را که ما نتوانیم ببینیم.” از طریق سینماتیک شاعرانه و دسترسی منحصر به فرد، پنج فصل هرچه پیت را ببیند و جشن بگیرد همه ما به عنوان بینندگان قادر به دیدن نیستیم….

Five Seasons The Gardens of Piet Oudolf 2017.www.download.ir

محصول 2017 میلادی کشور USA  به کارگردانی Thomas Piper و ساخت کمپانی Five Seasons Media LLC با بودجه 7 هزار دلاری ساخته شد. که در ماه اول فروش خود 24 هزار دلار کسب در آمد نمود.این مستند به دو زبان English و Dutch در 13 June 2018 منتشر گردید.

اطلاعات فیلم مستند Five Seasons: The Gardens of Piet Oudolf 2017 :

کارگردان : Thomas Piper

نویسنده : —

ستارگان : —

محصول کمپانی : Five Seasons Media LLC

ساخت کشور : USA

+ زبان : English

ژانر : Documentary

تاریخ انتشار : 13 June 2018

مدت زمان : 1 ساعت و 15 دقیقه

زیرنویس : —

نمرات : IMDb 6.8/10

Five Seasons: The Gardens of Piet Oudolf 2017

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *