دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم مستند 2017 The Death and Life of Marsha P. Johnson

این مستند مرگ یک شخصیت دوست داشتنی جهان را بررسی می کند در حالی که  داستان دو پیشگام برجسته جنبش حقوق بین الملل، مارشا جانسون و سیلویا ریورا روایت می شود.جانسون مالکوم مایکلز جونیور متولد شد در 24 آگوست 1945 در الیزابت، نیوجرسی. او دارای شش خواهر و برادر بود و پدرش، مالکوم مایکلز اس.، کارگر مونتاژ در جنرال موتورز بود در حالی که مادرش، آلبرتا کلایبورن، خانه دار بود. جانسون در یک کلیسای اسقفی متدیست آفریقایی به عنوان یک کودک حضور یافت و در طول زندگی اش مسیحی مسیحی بود و اغلب علاقه ای به کاتولیک ها و ادیان دیگر داشت. جانسون اولین بار در سن پنج سالگی لباس را پوشید، اما به طور موقت متوقف شد؛ چرا که او توسط پسران که در نزدیکی خانه اش زندگی می کردند مورد آزار و اذیت قرار می گرفت. در یک مصاحبه سال 1992 او توصیف کرد که قربانی جوان از تجاوز جنسی توسط نوجوان است. مادر جانسون به او گفت که داشتن همجنسگرایان مثل “پایین تر از یک سگ” است،اما جانسون گفت که مادرش از جامعه ی LGBT بی اطلاع بود. پس از آنکه جانسون از دبیرستان سابق ادیسون (در حال حاضر آکادمی فنی و حرفه ای توماس ای. ادیسون) در الیزابت در سال 1963 فارغ التحصیل شد، او خانه خود را برای 15 دلار و یک کیسه لباس به خانه نیویورک ترک کرد.

The Death and Life of Marsha P. Johnson.www.download.ir مستند The Death and Life of Marsha P. Johnson محصول 2017 کمپانی  Public Square Films به همکاری کمپانی نام آشنای  Faliro House Productions که برنده چهار جایزه بین المللی و نامزد چهار جایزه نیز گردیده است.این مستند با کسب نمرات مناسب از تمامی سایت های معتبر توانسته به یکی از موفق ترین مستند ها در سال 2017 تبدیل شود.

اطلاعات فیلم مستند The Death and Life of Marsha P. Johnson 2017 :

+ کارگردان : David France

+ نویسنده : David France, Mark Blane

+ ستارگان : Victoria Cruz, Marsha P. Johnson, Sylvia Rivera

+ محصول کمپانی :  Public Square Films, Faliro House Productions, Ninety Thousand Words

+ ساخت کشور : USA

+ ژانر : Documentary

+ زبان : English

+ تاریخ انتشار : 6/ October /2017

+ مدت زمان : 1 ساعت و 45 دقیقه

+ زیرنویس : —

+ نمرات : IMDb 7/10

The Death and Life of Marsha P. Johnson 2017

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *