دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم مستند 2017 The Patent Scam

مضمون فیلم مستند چالش های بسیاری را برجسته می کند چالش های متعدد ثبت اختراعات را برای صاحبان کسب و کار و کارآفرینان مطرح، در کنار داستان های خود را از مبارزه با مصاحبه با وکلا و ترول های ثبت اختراع که از این نقاط ضعف در سیستم ثبت اختراع ما بهره مند شوند. اشخاص غیرمجاز (NPE) ثبت اختراع مبهم و کیفیت پایین – که بسیاری از آنها هرگز نباید در وهله اول اعطا شود – ادعا می کنند که مالکیت ایده های رایج و یا روش های کسب و کار مانند جستجوی چیزی با استفاده از یک کامپیوتر است. موسسات غیرمجاز (NPE)، که همچنین به عنوان “تتریس ثبت اختراعات” شناخته می شوند، از این اختراعات استفاده می کنند تا دادرسی های قانونی علیه کسب و کار را تهدید کنند، به ویژه کسب و کارهای کوچک و متوسط که آنها می دانند، پول برای تحمل یک جنگ طولانی را نخواهند داشت. در نهایت، این فیلم از کنگره می خواهد که برای محافظت از کارآفرینان آمریکایی از این تخلیه بر روی نوآوری اقدام کند.فساد عمیق تر از آنچه که تا به حال فکر کرده اید. صنعت چند میلیارد دلاری که هرگز از آن خبر نداشتید. این ترول های ثبت اختراع جهان در حال پیشرفت هستند: توسط سیستم ثبت اختراع ایالات متحده برای آنها ایجاد شده است.

The Patent Scam.2017.www.download.ir

فیلم مستندی محصول 2017 میلادی کمپانی Genesis Studios واقع در ایالت متحده و با بودجه ساخت 250 هزار دلاری که از سوی بسیاری از منتقدین و مخاطبین مورد تحسین قرار گرفته است. کارگردانی و نویسندگی این اثر بر عهده Austin Meyer بوده است.

اطلاعات فیلم مستند 2017 The Patent Scam :

+ کارگردان : Austin Meyer

+ نویسنده : Austin Meyer

+ ستارگان : Austin Meyer, Phil Adams, Peter Braxton

+ محصول کمپانی :  Genesis Studios

+ ساخت کشور : USA

+ تاریخ انتشار :  15/ August /2017

+ مدت زمان : 1 ساعت و 49 دقیقه

+ زیرنویس : —

+ نمرات : IMDb 7.6/10

2017 The Patent Scam

  • 2 replies
    1. شایا says:

      با سلام و عرض خسته نباشید به تیم بسیار عالی سایت download.ir . ممنون از مستند های مفید و کاربردی تون . لینک های دانلود این مستند و (bbc inside the factory ) (how earth made us ) (how they do it) کار نمیکنن.

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *