دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم مستند 2017 Walk with Me

“آهسته شدن و نفس کشیدن، این سفر تفسیری با کارشناس ارشد استاد Thich Nhat Hanh است و یک نگاه نادر به زندگی در یک جامعه مذهبی است. خورشید بالا می رود. همه چیز آرام است و هنوز هم زندگی به آرامی صاف و آرام است.بنابراین Max Pugh و Marc J Francis (Black Gold، LFF2006) شروع به کشف جالب و غریزی از آنچه به معنای زندگی خود را به ذهنیت اختصاص می دهند با دسترسی بی نظیر به معبد مجرد معروف روستای پلو در جنوب غربی فرانسه، پیاده روی با من روایات روزمره و آیین های راهبان و راهبه ها را در تلاش برای ایجاد یک حس عمیق حضور می یابد. این یک نشخوار روشنگری در جستجوی شادی است، زندگی در حال حاضر و دلبستگی ما به چیزهای مادی – درمان خوشایندی برای استرسهای زندگی شهری و جهان در آشفتگی است.ین فیلم متعصب و مراقبه در طول یک سال در فرانسه و ایالات متحده آمریکا فیلمبرداری می شود و عمیق در داخل یک جهان است که به نظر می رسد دور از هر روز ما را نشان می دهد و نشان می دهد که چگونه monastics رنج می برند در خود و در دیگران از طریق تحقیق عمیق خود را در ماهیت وجود، ، و خود واقعی آنها.

Walk with Me.2018.www.download.ir

محصول 2017 کمپانی Speakit Films با همکاری  SunnyMarch  و به کارگردانی و نویسندگی Marc J. Francis و Max Pugh و با روایت مستند با صدای بازیگر مشهور بریتانیایی Benedict Cumberbatch.بودجه ساخت این مستند 800 هزار دلار بوده است که تا به امروز فقط در کشور آمریکا 710 هزار دلار فروش کرده است.

اطلاعات فیلم مستند Walk with Me 2017 :

کارگردان : Marc J. Francis, Max Pugh

نویسنده : Marc J. Francis, Max Pugh

ستارگان : Benedict Cumberbatch, Thich Nhát Hanh, Brother Pháp De

محصول کمپانی :  Speakit Films, SunnyMarch

ساخت کشور : UK

+ زبان : English | French | Vietnamese

ژانر :  Documentary

تاریخ انتشار : 18/ July /2017

مدت زمان : 1 ساعت و 34 دقیقه

زیرنویس : —

نمرات : IMDb 6.5/10

Walk with Me 2017

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *