دانلود فیلم مستند 2018 Elvis Presley The Searcher

“Elvis Presley: The Searcher” یک مستند مستند دو ساعته ای است که سه شنبه در HBO پخش می شود و تلاش می کند تا داستان الویس پریسلی را از سمت چپدوی خود نجات دهد. در عوض، بیوگرافی یک هنرمند و موسیقیدان را ارائه می دهد که هر دو به شدت با ظرافت و غافلگیرانه به اشتباه هدایت شده بودند. در دهه 1950 توسط ادیان و غرایز خود هدایت شد و فرهنگ قرن بیستم را تغییر داد. اما پس از آن، توسط مدیر خود به عنوان یک راننده حرفه ای تحت درمان قرار گرفت، سالها فیلم های بی نظیری را اجرا کرد و به عنوان یک عمل نوستالژیک اجرا شد.

الویس آرون پرسلی (به انگلیسی: Elvis Aaron Presley) ‏ (۱۹۳۵–۱۹۷۷) مشهور به الویس پریسلی خواننده و هنرپیشه آمریکایی و یکی از موفق‌ترین شخصیت‌ها در هنر معاصر و موسیقی آمریکا در قرن ۲۰ است.او در دوران شکوفا شدن موسیقی سبک راک اند رول به ویژه در نیمه دوم دهه ۱۹۵۰ بر آن حکمرانی می‌کرد، چنان‌که به «سلطان راک اند رول» مشهور شد. الویس از سال ۱۹۵۶ به بعد با اجرای ۴۵ ترانه که از هرکدام از آنها بیش از یک میلیون نسخه به فروش رفت و با بازی در ۳۳ فیلم سینمایی و حضور در برنامه‌های تلویزیونی و کنسرت‌ها موفقیت اقتصادی رکوردشکنی را کسب کرد و مرگ او در سن ۴۲ سالگی به محبوبیت وی در بین هوادارانش و به فروش موفق کارهای او خاتمه نبخشید. بعد از مرگش فروش آثارش رو به فزونی گذاشت و حتی بازدید از آرامگاه او جزو یکی از نمادهای صنعت گردشگری آمریکا به‌شمار می‌رود. او همچنین با فروش بین ۶۰۰ میلیون تا ۱ میلیارد نسخه از آثار در کنار گروه بیتلز و مایکل جکسون از پرفروش‌ترین و موفق‌ترین خواننده‌های تاریخ است. جان لنون، عضو اصلی بیتلز دربارهٔ الویس گفت: «قبل از الویس هیچ چیز نبود».

Elvis Presley The Searcher.2018.www.download.ir

محصول 2018 کمپانی نام آشنای HBO  که در 109 دقیقه و دو قسمت به کارگردانی Thom Zimny و نویسندگی Alan Light و با حضور ستارگانی همچون Hal Blaine, Emmylou Harris, Tom Petty در تاریخ  14 April 2018 منتشر گردید.

اطلاعات فیلم مستند 2018 Elvis Presley The Searcher :

کارگردان : Thom Zimny

نویسنده : Alan Light 

ستارگان : Hal Blaine, Emmylou Harris, Tom Petty

محصول کمپانی : HBO

ساخت کشور : USA

+ زبان : English

ژانر : Documentary

تاریخ انتشار : 14/ April /2018

مدت زمان : 1 ساعت و 49 دقیقه

زیرنویس : —

نمرات : IMDb 7.8/10

 2018 Elvis Presley The Searcher

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *