دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم مستند 2018 Won’t You Be My Neighbor

مستند ویژگی در مورد درس، اخلاق و میراث میزبان تلویزیون کودکان نمادین، فرد راجرز. آیا شما همسایه نیستید؟ به برنامه تلویزیونی میزبان کودکان آقای راجرز به سختی مبارزه می کند تا بر نسل های بچه ها و بزرگسالان تاثیر بگذارد.پس از نیم قرن در تلویزیون، با به اشتراک گذاشتن آموزه های عاشقانه و مهربانی، فرد راجرز یک نماد فرهنگی و شخصیت نوستالژی باقی می ماند. در میان لیست هویت های بسیاری که او به عنوان شوهر، پدر، مربی، وزیر و موسیقیدان دارد، نیز نوآور است. “آقای راجرز محله” برنامه های کودکان را با توجه به مسائل اجتماعی مانند حقوق صاحبان سهام، روابط نژادی، معلولیت، طلاق و سلامت روان با استفاده از عروسک ها و آهنگ ها برای ترجمه پیام های قدرتمندی که با افراد سالم مرتبط می شود، به طور مجدد بررسی می کند. مستند مستند مورگان نویل کارگردان اسکار، نشان دهنده خلوص و تخیل ناخوشایند راجرز است و از طریق فیلم های بایگانی، یک پرتره کامل تر از آنچه مردم در صفحه تلویزیون خود دیده اند، رنگ می کنند. راجرز به عنوان یک کودک برای وزنش رنجور شد، مردی با صفر تحمل برای هر نوع ظلم و ستم شد و اعتماد بی شرمانه ای را به وجود آورد که از طریق شفافیت و بی پروایی در مورد نقص هایش ادامه یافت. اصل معروف او، که همه باید برای خودشان معتقد و مورد احترام باشند، مرکز فیلم Neville است، زیرا مخاطبان واقعا سوال می کنند که آیا آنها چشم انداز قابل توجهی از افسانه های آمریکایی را به نمایش می گذارند و بهترین همسایه ای هستند که می توانند باشند.

Wont You Be My Neighbor (2018).www.download.ir

یک فیلم مستند آمریکایی در سال 2018 به کارگردانی مورگان نوریل درباره زندگی و فلسفه هدایت فرد راجرز، میزبان و خالق محله محله آقای راجرز است. تریلر این فیلم در مورد چهلمین سالگرد تولد راجرز، 20 مارس 2018 آغاز شد.این فیلم در جشنواره فیلم ساندنس 2018 عرضه شد و در تاریخ 8 ژوئن 2018 برای انتشار تئاتر در ایالات متحده برنامه ریزی شده است.

لینک دانلود به زودی قرار خواهد گرفت

برنده و نامزد 6 جایزه بین المللی از جشنواره های :

Boulder International Film Festival 2018

Cleveland International Film Festival 2018

Heartland Film 2018

Hot Docs Canadian International Documentary Festival 2018

Miami Film Festival 2018

Portland International Film Festival 2018

اطلاعات فیلم مستند Won’t You Be My Neighbor 2018 :

کارگردان : Morgan Neville

نویسنده : —

ستارگان : Joanne Rogers, McColm Cephas Jr., François Scarborough Clemmons

محصول کمپانی :  Tremolo Productions

ساخت کشور : USA

+ زبان : English

ژانر : Documentary | Biography

تاریخ انتشار : 8/ June /2018

مدت زمان : 1 ساعت و 34 دقیقه

زیرنویس : —

نمرات : IMDb 8.4/10 — RoTo 97%

Won’t You Be My Neighbor 2018

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *