دانلود فیلم مستند Alone in the Wilderness 2004

مستند داستان دیک Proenneke است که در اواخر 1960s، کابین خود را در بیابان در پایه شبه جزیره آلوتیان، در حال حاضر پارک ملی Lake Clark است، ساخته شده است. Proenneke با استفاده از فیلم های رنگی خود را نشان می دهد، نشان می دهد چگونه او به این ناحیه دور افتاده رسید، یک سایت باغبانی را انتخاب کرد و خود را به طور کامل وارد ساختمان کابین خود کرد. این مستند اولین سال کشور خود را پوشش می دهد، نشان می دهد که فعالیت های روزمره و گذر از فصل به عنوان او به دنبال خراش یک زندگی به تنهایی در بیابان چگونه است.این فیلم مستند بیشتر به یک دوربین 16 مگاپیکسل متصل است که امروز «ولدن» است.با درک بین همه چیز از بقا در بیابان تا پذیرش مکان انسان در کیهان، “آزمایش” ریچارد پروینکه بهترین توصیف به عنوان شعر است.

بیوگرافی اجمالی از Richard Proenneke : ریچارد لوئیس “دیک” Proenneke  مه 1916 – آوریل4,20، 2003 یک متخصص طب سوزنی بود که در نزدیکی کوه آیلسکا در یک کابین ورودی که نزدیک به ساحل دریاچه دوقلو . Proenneke شکار، شکار، پرورش و جمع آوری مواد غذایی خود را، و همچنین تا به حال منابع به گشت و گذار در گاه به گاه. او فعالیت های خود را در نشریات و فیلم های مستند کرده است و همچنین داده های هواشناسی و طبیعی را ثبت کرده است. مجلات و فیلم بعدها توسط دیگران برای نوشتن کتاب و تولید مستند درباره زمان خود در بیابان استفاده شد.

Alone in the Wilderness 2004.www.download.ir

محصول 2004 کمپانی Bob Swerer Productions به نویسندگی Sam Keith , Dick Proenneke که نمراتی بسیار خوبی از بسیاری از سایت های مرجع و معتبر دریافت نموده اگر از آن دسته افرادی هستید که عاشق مستند های حیات وحش گونه هستنید می تواند این مستند به عنوان یک میان وعده خوشمزه به حساب آید.

اطلاعات فیلم مستند Alone in the Wilderness 2004 :

+ کارگردان : —

+ نویسنده : Sam Keith , Dick Proenneke

+ ستارگان : Dick Proenneke, Bob Swerer Jr., Wendy Ishii

+ محصول کمپانی : Bob Swerer Productions

+ ساخت کشور : USA

+ زبان : English

+ ژانر : Documentary

+ مدت زمان : 57 دقیقه

+ زیرنویس : —

+ نمرات : IMDb 8.8/10

Alone in the Wilderness 2004

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *