دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم مستند AlphaGo 2017

با استفاده از پیکربندی های هیئت مدیره بیشتر از اتم ها در جهان قابل مشاهده است، بازی چینی باستان “برو” به مدت طولانی به عنوان یک چالش بزرگ برای هوش مصنوعی در نظر گرفته شده است. در تاریخ 9 مارس سال 2016، دنیای Go و هوش مصنوعی در کره جنوبی برای رقابت با بهترین بازی های پنج ساله در کره جنوبی با یکدیگر روبرو شد، مسابقه گوگل DeepMind Challenge Match. صدها میلیون نفر در سراسر جهان به عنوان یک افسانه ای برو کارشناسی ارشد در زمان یک رقیب اثبات نشده AI برای اولین بار در تاریخ است. کارگردان گرگ Kohs با نمره اصلی توسط نامزد اسکار جایزه اسکار، Hauschka، AlphaGo یک سفر از سالن کمبریج، از طریق backstreets بوردو، از پایانه های کد گذاری DeepMind در لندن، و در نهایت، به مسابقات هفت روزه در سئول همان طور که درام پخش می شود، سؤال های بیشتری مطرح می شود: هوش هوش مصنوعی در مورد یک بازی 3000 ساله نشان می دهد؟ چه چیزی می تواند به ما در مورد بشریت آموزش دهد؟…

AlphaGo (2017).www.download.ir

محصول 2017 میلادی کمپانی  Moxie Pictures با همکاری Reel As Dirt به کارگردانی Greg Kohs و نویسندگی (Volker Bertelmann (Hauschka که در تاریخ  29 September 2017 در کشور آمریکا اکران گردید.مستند ساخت کشور آمریکا بوده برنده و نامزد چندین جایزه بین المللی نیز گردیده است :

Anchorage International Film Festival 2017

Critics’ Choice Documentary Awards 2017

Denver International Film Festival 2017

New Media Film Festival 2018

Philadelphia Film Festival 2017

Warsaw International Film Festival 2017 و …

اطلاعات فیلم مستند AlphaGo 2017 :

کارگردان : Greg Kohs

نویسنده : (Volker Bertelmann (Hauschka

ستارگان : Ioannis Antonoglou, Lucas Baker, Nick Bostrom

محصول کمپانی :  Moxie Pictures, Reel As Dirt

ساخت کشور : USA

+ زبان : English

ژانر : Documentary

تاریخ انتشار : 29 September 2017

مدت زمان : 1 ساعت و 30 دقیقه

زیرنویس : —

نمرات : IMDb 7.9/10

AlphaGo 2017

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *