دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم مستند America’s Greatest Threat: Vladimir Putin 2018

به گفته رئیس جمهور روسیه، “بزرگترین تهدید امریکا: ولادیمیر پوتین” نشان می دهد که چگونه این شخص با دستکاری انتخابات ایالات متحده را تبدیل به یکی از بزرگترین خطرات دموکراسی و امنیت آمریکا می کند. این جزئیات حوادث پوتین را از دوران کودکی در فقر و بی نظمی، به قدمتش از طریق صفوف KGB وحشیانه – که به عنوان مهمترین دیکتاتور تأثیرگذار در قرن بیست و یکم، ظهور می کند، مشخص می کند. این برنامه به بررسی شخصیت پوتین، از طریق ده ها مصاحبه با کارشناسان، جاسوسی های سابق KGB، کسانی که برای او کار می کردند و کسانی که به او متاسف بودند متهم شدند. این نشان می دهد که چگونه پوتین – و استفاده از زرادخانه تاکتیک های گاه مرگبار برای متوقف کردن دشمنان خود را با هدف افزایش سلطه روسیه بر ایالات متحده را استفاده می کند.

Americas Greatest Threat Vladimir Putin 2018.www.download.ir

محصول 2018 میلادی کمپانی Lincoln Square Productions به کارگردانی Rudy Bednar که با بودجه 750 هزار دلار تولید شد و در تاریخ 25/ February /2018 در آمریکا منتشر گردید.بعد از انتشار این مستند سفارت روسیه تمام سازندگان این فیلم و کمپانی سازنده آن را تحریم نمود و اجازه ورود به کشور روسیه را به آنها نداده است.مستندی که جنبه مقابلی گری در مورد تهدید های پوتین بر علیه آمریکا دارد و در بسیار از نقد ها در مورد این مستند نگاهی ساده بینانه به این روابط نسبت داده اند.

اطلاعات فیلم مستند America’s Greatest Threat: Vladimir Putin 2018 :

کارگردان : Rudy Bednar 

نویسنده : —

ستارگان : Evgeniya Albats, Stanislav Belkovsky, Philip Breedlove 

محصول کمپانی :  Lincoln Square Productions

ساخت کشور : USA

+ زبان : English

ژانر : Documentary

تاریخ انتشار : 25 February 2018

مدت زمان : 2 ساعت 

زیرنویس : —

نمرات : —

America’s Greatest Threat: Vladimir Putin 2018

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *