دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم مستند Angry Inuk 2016

شکار مهر و موم شده است جدا از فرهنگ Inuit. این فعالیت نه تنها برای تامین مواد غذایی و نیازهای مادی اهمیت دارد، بلکه در سنت هزار ساله خود قرار دارد. همچنین نقش مهمی در زندگی اجتماعی و هویت دارد. درآمد پولی برای زنده ماندن در جهان معاصر ضروری است و به همین ترتیب سود حاصل از فروش مهر و موم برای بسیاری از خانواده های اینویت ضروری است و به عنوان یک ابزار پایدار برای شرکت در اقتصاد جهانی، ضروری است. با این حال، فعالیت های شدید ضد انعقاد توسط سازمان های غیر دولتی و افراد مشهور از دهه 1960 انجام شده است که یک تصویر منفرد منفی از این صنعت را به وجود آورده است. به عنوان یک نتیجه، ممنوعیت های ناشی از محصولات پوستی پوست توسط اتحادیه اروپا سبب فروپاشی بازار مهر و موم شده است که اثرات ویران کننده ای بر جوامع انویت دارد. آلتهیا آرناکق باریل، با نشان دادن خشم آرام شکارچیان و صنعتگران Inuit و همچنین مشارکت نسل جوان، از طریق فیلمبرداری و رسانه های اجتماعی، صدایشان را برای مقابله با تصورات پیش از تصویب مقررات Inuit که موجب برانگیختن خلق و خوی مردمشان می شود، افزایش می دهد. جای آنها در اقتصاد جهانی است.. در حال حاضر نسل جدیدی از اینویت، که با رسانه های اجتماعی مسلط شده اند و احساسات خود را از طنز و عدالت، به گروه های ضد انعکاس چالش می کشد و صدای خود را به گفتگو می کشد. مدیر آلاچای آرناوک-باریل، به عنوان یکی از فعالان اینویت همکار خود، با درک ادعاهای عقب افتاده ایوویات، مخالفت می کند و خود را به جهان به عنوان یک انسان مدرن به شدت نیاز به یک اقتصاد پایدار معرفی می کند….

Angry Inuk 2016.www.download.ir

در مستند برنده جایزه خود، کارگردان آلته آروناکو-باریل، نسل جدیدی از مهندسی تکنولوژی Inuit را به عنوان مبارزاتی برای مبارزه با ادراک های طولانی مدت در مورد شکار مهر و موم، پیوست. این گروه، مسلح به رسانه های اجتماعی و احساسات خود از طنز و عدالت، این صدای خود را به گفتگو و ارائه خود به جهان به عنوان یک انسان مدرن به شدت نیاز به یک اقتصاد پایدار است.

برنده چهار جایزه از جشنواره های بین المللی :

Available Light Film Festival 2017

X2 Hot Docs Canadian International Documentary Festival 2016

Santa Barbara International Film Festival 2017

اطلاعات فیلم مستند Angry Inuk 2016 :

کارگردان : Alethea Arnaquq-Baril

نویسنده : Alethea Arnaquq-Baril

ستارگان : —

محصول کمپانی :  Eye Steel Film, National Film Board, Unikkaat Studios

ساخت کشور : Canada

+ زبان : Inuktitut

ژانر : Documentary

تاریخ انتشار : 3/ February /2017

مدت زمان :  1 ساعت و 25 دقیقه

زیرنویس : —

نمرات : IMDb 8.2/10 — RoTo 86%

Angry Inuk 2016

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *