دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم مستند Audrie & Daisy 2016

Audrie & Daisy 2016 نام فیلم مستند می باشد که توسط استودیوی Actual Films ساخته شده است . در دو شهر و در دو جهت مختلف از کشور آمریکا دو دختر نوجوان زندگی می کنند که هرکدام زندگی عادی خود را سپری می کنند . آنها اکثرا اوقات فراغت خود را به تحصیل و تفریح سپری می کنند . زمانی که هر دوی آنها به مهمانی های دوست خود دعوت می شوند تصمیم می گیرند تا به این مهمانی بروند ولی مصرف بیش از حد مشروبات الکلی باعث می شود تا آنها هوشیاری خود را از دست بدهند و در این وسط افراد سودجو باعث آزار و اذیت جنسی آنها می شوند . افرادی که به اصطلاح دوست آنها محسوب می شوند با انتشار عکس های آنها در فضای مجازی قصد آزار آنها را دارند و سعی دارند تا از آنها اخاذی کنند . هر دو نوجوان بعد از مدتی به علت فشارهای زیادی که تحمل می کنند تصمیم به خودکشی می گیرند . مرگ هرکدام از آنها تراژدی زیادی در پی داشت . در این فیلم به ابعاد منفی این ماجرا پرداخته شده و خانواده ها را با فضای مجازی بیشتر آشنا می کند و همچنین راه هایی که باعث کنترل پدر و مادرها در یک فضای دوستانه با بچه های خود می توانند ایجاد کنند را بازگو می کند .

دانلود فیلم مستند Audrie & Daisy 2016

سایر توضیحات : فیلم مستند Audrie & Daisy 2016 توسط Bonni Cohen و Jon Shenk کارگردانی شده است . یک تیم دونفره زن و شوهر کارگردانی این فیلم را انجام دادند که یک نوجوان نیز در خانواده ی خود دارند . آنها نقش رسانه های اجتماعی را در زندگی بچه های خود مهم می دانند و داستان این مستند را از طریق نامه ای تحت عنوان Scarlet Letter که با موضوع داستان Daisy Coleman بود و به دست آنها رسید ساختند . حق امتیاز مستند Audrie & Daisy 2016 توسط شبکه Netflix خریداری شد و به نمایش درآمد .

دانلود فیلم مستند Audrie & Daisy 2016

مشخصات فیلم مستند Audrie & Daisy 2016 :

– ژانر : مستند –

– کارگردان : Jon Shenk , Bonni Cohen

– شبکه پخش کننده : Netflix

– استودیوی سازنده : Actual Films

– محصول کشور : آمریکا

– تاریخ انتشار : 23 سپتامبر 2016

– مدت زمان : 95 دقیقه

– زبان پخش : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 720p WEB-DL

– فرمت فایل : MKV

– زیرنویس فارسی : ندارد

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– سایت مرتبط : IMDB

شما از این پس می توانید فیلم های مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی ثبت نمایید

Audrie & Daisy 2016