دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم مستند BBC The Century of Flight قرن پرواز بی بی سی

مستند BBC The Century of Flight داستاد قطعی ترین داستان پرواز سرنشین دار که تا به حال در این قرن تولید شده است. از زمانی که لئوناردو داوینچی ماشین‌های پرنده باورنکردنی خود را ترسیم کرد، انسان مجذوب مفهوم پرواز با نیرو شده است. تنها در قرن بیستم دیدگاه او محقق شد. اولین افرادی که سطح زمین را ترک کردند برادران مونتگولفیر با بالن های اولیه خود بودند.

در نیمه آخر قرن نوزدهم، بالن های پیچیده تری در ابتدا برای تازگی و سپس برای شناسایی اهداف نظامی به ویژه در طول جنگ فرانسه و پروس در سال 1870 مورد استفاده قرار گرفتند.

با این حال، تنها با گلایدرهای اتو لیلینتال بود که انسان به هوا برخاست، البته برای مدت کوتاهی، با حمایت بال‌ها. عملیات سر خوردن پروفسور آلمانی تخیل دو برادر جوان آمریکایی اورویل و ویلبر رایت را برانگیخت که در آغاز قرن مجذوب بادبادک‌های جعبه‌ای بودند که می‌توانستند با موتور احتراق داخلی تازه اختراع‌شده به حرکت درآیند.

توسعه سریع هوانوردی نظامی در جن جهانی اول بود که Vickers Vimy را تولید کرد که آلکاک و براون را برای اولین بار در سال 1919 از اقیانوس اطلس عبور داد و پس از آن در سال 1927 اولین خلبان تنها از اقیانوس اطلس عبور کرد – چارلز لیندبرگ. .

از زمان سفر جسورانه لیندبرگ که الهام بخش یک نسل بود، انسان حمل و نقل هوایی را توسعه داده است که امروزه به شکل هواپیمای غول پیکر بوئینگ 747 جامبو جت شناخته می شود. این هواپیما بدون شک حمل‌ونقل هوایی توده‌ها را متحول کرده است و در کمتر از بیست و چهار ساعت زمان سفر به دورترین نقاط کره‌ی زمین را با قیمتی مقرون به صرفه برای اکثر مردم به ارمغان آورده است.

مستند The Century of Flight با دسترسی به برخی از کمیاب ترین فیلم های آرشیوی که تا کنون گرفته شده است گردآوری شده است. همکاری بی‌سابقه‌ای توسط سازندگان هواپیماهای پیشرو در جهان و کتابخانه‌های آرشیو پیشرو به تولیدکنندگان گسترش یافته است.

این داستان‌ها همیشه به موفقیت ختم نشده‌اند و در فیلم‌ها نماهای نادری از تصادفات و شکست‌های نمونه اولیه گنجانده شده است که به دستاورد و موفقیت اجتناب‌ناپذیر انسان در هوا کمک کرده است. The Century of Flight قرن پرواز بزرگترین سریالی است که تاکنون در مورد پیروزی انسان در آسمان ساخته شده است.

بیش از 250000 ساعت مواد توسط کارشناسان بین المللی مورد بررسی قرار گرفته است تا قطعی ترین داستان پرواز سرنشین دار که تا به حال در این قرن تولید شده است را جمع آوری کنند.

نام: BBC: The Century of Flight:
تاریخ انتشار: 2010
کیفیت: DVDRip
زیرنویس: 52 دقیقه
زبان: انگلیسی
رمز فایل: www.download.ir
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *