دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم مستند Bergman: A Year in a Life 2018

سالگرد برگمن در یک زندگی در سال 1957 متمرکز است، یکی از پر کار ترین سالهای کارگردان سوئد، زمانی که او دو فیلم را شگفت زده کرد، دو فیلم مشهور خود را به نمایش گذاشت: «مهر هفتم و توت فرنگی وحشی»، چهار نمایشنامه، یک فیلم تلویزیونی در حالی که با یک زندگی خصوصی پیچیده زندگی می کند. Magnusson ایده برای این فیلم در حالی که انجام تحقیقات برای او مستند مستقل Trespassing Bergman 2013، که کاوش میراث افسانه ای سوئد سوئدی است.”هنگامی که من شروع به تحقیق در مورد وضعیت برگمن در سال 1957 کردم، من کاملا خشمگین شدم و فکر کردم که کسی باید یک مستند در مورد این سال سخت را انجام دهد، اما بعد فکر کردم – چرا این فیلم را خودم انجام نمی دهم؟” مگنسون گفت: از طریق بیش از 50 مصاحبه (از جمله با برگ بزرگتر برادر داگ، میکائیل پرستندنت، لیو اولمن، روی اندرسون)، استفاده از مواد آرشیو و آثار هنری، مگنوسون نه تنها هنرمند بلکه مردی با نقصهایش را نیز تصویر می کند.این فیلم توسط متیاس نهربورگ، سسیلیا نسن و فردریک هنینگ برای B-Reel با حمایت موسسه فیلم سوئدی، موسسه فیلم نروژی و رسانه خلاق تولید شده است. SF Studios آن را در سده بیستم برگمن، 14 ژوئیه 2018 منتشر خواهد کرد. کارخانه Match Factory فروش جهانی را مدیریت می کند.سین کلاسیک همچنین سالگرد قهرمان اینگرم برگمن را با نمایشهای نسخه 4k از Seventh Seal و فیلم جدید مارگارت فون ترته «جستجو برای برگمن» به نمایش می گذارد. برگمن 100 جشنواره که توسط بنیاد Ingmar Bergman هماهنگ شده است، تا پایان سال ادامه دارد، با نمایشگاه ها، نمایشنامه ها و عقب افتاده در سراسر جهان….

(FILES) This file picture taken in the 1960s in Sweden shows legendary Swedish filmmaker and theater director Ingmar Bergman shooting a movie. Swedish film director Ingmar Bergman died Monday aged 89, his sister Eva told the TT news agency. AFP PHOTO PRESSENBILD

محصول 2017 میلادی کشور Sweden و Norway به کارگردانی Jane Magnusson و با حضور ستارگانی همچون Ingmar Bergman, Lena Endre, Thorsten Flinck . این مستند ساخت کمپانی  B-Reel Films که برای اولین بار در تارخ 13 July 2018 به نمایش در آمد.

لینک دانلود به زودی قرار خواهد گرفت

اطلاعات فیلم مستند Bergman: A Year in a Life 2018 :

کارگردان : Jane Magnusson

نویسنده :  —

ستارگان : Ingmar Bergman, Lena Endre, Thorsten Flinck

محصول کمپانی : B-Reel Films

ساخت کشور : Sweden | Norway

+ زبان : Swedish | English | German

ژانر : Documentary

تاریخ انتشار : 13 July 2018

مدت زمان : 1 ساعت و 57 دقیقه

زیرنویس : —

نمرات : IMDb 7.2/10

Bergman: A Year in a Life 2018

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *