دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم مستند Casting JonBenet 2017

حقیقت درباره قتل معمولا دشوار است. سوال این است: بهتر است یک مستند یا یک رویکرد داستانی باشد؟ در Casting JonBenet مدیر زن سبک Green تلاش برای استفاده از هر دو روش در همان زمان. مرگ ناشی از ملکه زیبایی شش ساله جانبنت رامزی بیست سال است که عموم مردم آمریکا را تحت تأثیر قرار داده است. به بهانه جستجو برای بازیگران مناسب برای یک فیلم برجسته در مورد این مسئله مرموز، زن سبک سبز هر کسی را در جامعه محلی خانه دختر کلرادو دعوت می کند که با خانواده Ramsey تماس داشته اند. در آزمایش های روی صفحه، شخصیت های گوناگون، نسخه ای از حقیقت خود را نشان می دهند که به تدریج فیلم پیشرفت می کند. فیلم های مستند، با صحنه های داستانی با دقت نشان داده می شوند، تا زمانی که تصورات مختلف به نظر می رسد یک حقیقت واحد را تشکیل دهند. حقیقت دارای جنبه های فراوانی است و نمایش های تخیلی داستان واقعی جایگزین خاطرات می شوند. همه چیز در ابتدا به نظر نمی رسد.مرگ حل نشده از شش ساله ملکه زیبایی آمریکا JonBenet رمزی پر شور ترین پرونده قتل کودکان در جهان باقی مانده است. بیش از 15 ماه، پاسخ ها، بازتاب ها و اجراهای از جامعه محلی شهر کلرادوی Ramsey کشف شد، و اثر هنری جسورانه از خاطرات و اسطوره های جمعی که الهام بخش جنایت است، ایجاد شده است.

Casting JonBenet 2017.www.download.ir

یک فیلم مستند 2017 است که در مورد مرگ JonBenet Ramsey و تاثیر زیادی که از آن پشت سر گذاشته شده است. فیلم توسط Kitty Green کارگردانی شده است.گرین یک مستند استرالیایی با یک ویژگی زیر کمربند خود است: مستند “2013” اوکراین یک بروته نیست، که برای او با گروه فمنیستی FEMEN، که به خاطر اعتراضات بی نظیرش شناخته شده بود، ثبت و ضبط کرد. این فیلم چندین AACTA را دریافت کرد – پاسخ استرالیا به اسکار – از جمله بهترین مستندساز.

اطلاعات فیلم مستند Casting JonBenet 2017 :

کارگردان : Kitty Green

نویسنده : Kitty Green

ستارگان :Hannah Cagwin, Aeona Cruz, Liv Bagley

محصول کمپانی :  Forensic Films, Symbolic Exchange, Meridian Entertainment

ساخت کشور : USA | Australia | China

+ زبان :  English

ژانر :  Documentary

تاریخ انتشار :  28/ April /2017

مدت زمان : 1 ساعت و 20 دقیقه

زیرنویس : —

نمرات : IMDb 6.2/10 — RoTo 81% — The Guardian  5/5

Casting JonBenet 2017

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *