دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم مستند Chicken People 2016

Chicken People 2016 نام فیلم مستند در ژانر کمدی , خانوادگی می باشد که توسط استودیوی Motto Pictures ساخته شده است . این فیلم مستند نگاه خنده دار به مرغ هایی دارد که مردم آنها را دوست دارند . هر ساله مسابقات ملی مرغ ها همانند مسابقه ای که سالانه برای سگ ها برگزار می شود صورت می گیرد و مرغ های بسیاری در آن شرکت می کنند . این رقابت ها هر ساله در شهر Westminster در لندن برگزار می شود . در این فیلم مستند ما شاهد داستان 3 فرد شرکت کننده در این مسابقه می باشیم که بیش از یک سال است که خود را برای این مسابقات آماده می کنند . چالش های مختلفی پیش روی شرکت کنندگان و مرغ های آنها وجود دارد که برای کسب تاج این مسابقات برای خود و مرغشان باید تمام آنها را با موفقیت انجام دهند . در واقع برگزاری این مسابقه ایجاد فضایی شاد و یک جشن فراموش نشدنی از روح انسانی می باشد .

دانلود فیلم مستند Chicken People 2016

سایر توضیحات : مستند کمدی Chicken People 2016 توسط Nicole Lucas Haimes کارگردانی شده است . Haimes که در کسوت کارگردانی 7 کار را در کارنامه ی هنری خود دارد یک کارگردان جوان و موفق به شمار می رود از کارهای او می توان به Cracking The Code که یک فیلم تلوزیونی بوده و Innovation اشاره کرد . این مستند که ساخت کشور آمریکا می باشد در 23 سپتامبر 2016 منتشر شد .

دانلود فیلم مستند Chicken People 2016

مشخصات فیلم مستند Chicken People 2016 :

– ژانر : مستند – کمدی – خانوادگی

– کارگردان : Nicole Lucas Haimes

– نویسنده : Nicole Lucas Haimes

– استودیوی سازنده : Motto Pictures

– محصول کشور : آمریکا

– تاریخ انتشار : 23 سپتامبر 2016

– مدت زمان : 83 دقیقه

– زبان پخش : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 720p WEB-DL

– فرمت فایل : MKV

– زیرنویس فارسی : ندارد

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– سایت مرتبط : IMDB

شما از این پس می توانید فیلم های مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی ثبت نمایید

Chicken People 2016