دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم مستند David Bowie: The Last Five Years 2017

دیوید بووی: پنج سال گذشته دیوید بووی قابل پیش بینی نیست. همه چیز برای فریب دادن، به چالش کشیدن، برای رفع همه انتظارات طراحی شده بود. اما شاید دوره ای در کار خارق العاده دیوید بووی، شگفتی بیشتر، شگفتی و سوالات بیشتری نسبت به پنج سال گذشته داشته باشد. این یک پرتره صمیمی از یکی از هنرمندان تعریف شده در قرن بیست و اوایل قرن بیست و یکم است که توسط افرادی که از او بهترین ها را می شناختند – دوستان و همکاران هنری خود می گوید. این فیلم نگاه دقیق به آخرین آلبوم های بووی، The Next Day و Blackstar و بازی Lazarus خود را به نمایش می گذارد. در پنج سال نهایی خود، بووی نه تنها دوباره تولید موسیقی را شروع کرد، بلکه به موضوع اصلی و مشخص کردن تم هایش بازگشت. این فیلم به بررسی اینکه چگونه بووی یک هنرمند مؤثرتر از بسیاری از تفسیرهای حرفه او بود، به ما اعتقاد دارد. این تم هسته را از کارهای نهایی خود ردیابی می کند و آنها را به کاتالوگ باورنکردنی آن مرتبط می کند. تمایل او برای برقراری ارتباط با احساسات معنویت، بیگانگی و شهرت، بزرگترین آثار او را از دهه 1960 تا سال 2016 به وجود می آورد. این چیزی است که در قلب موفقیت و تجدید نظر او قرار دارد – موسیقی که به معنای انسان بودن به نحوی است که به دور فراتر از پالت طبیعی یک ستاره راک. این فیلم یک مرور کلی از کل کار خود نیست، بلکه یک اکتشاف عمیق از لحظات محوری است که نشان می دهد که تم ها، روایت و رویکرد چگونه سازگار هستند – این فقط پالت است که تغییر می کند. این فیلم شامل هر عضو کلیدی گروه روز بعد، گروه Blackstar و کسانی است که با او در صحنه بازی لازاروس کار می کرد. علاوه بر این، دوستان قدیمی و همکاران در حال بررسی است که چگونه کار پنج سال گذشته مربوط به کاتالوگ پشت Bowie است. و، همانطور که در دیوید بووی: پنج سال است، ثروت از فیلم های آرشیو نامرئی و نادر وجود دارد….

David Bowie The Last Five Years 2017.www.download.ir

محصول 2017 میلادی کشور انگلستان به کارگردانی Francis Whately و با حضور ستارگانی همچون David Bowie, Earl Slick, Gail Ann Dorsey. محصول کمپانی BBC Documentary Home  که برای اولین بار در تاریخ 7 January 2017 در انگلستان پخش گردید.

اطلاعات فیلم مستند David Bowie: The Last Five Years 2017 :

کارگردان : Francis Whately

نویسنده : —

ستارگان : David Bowie, Earl Slick, Gail Ann Dorsey

محصول کمپانی : BBC Documentary Home

ساخت کشور : UK

+ زبان : English

ژانر : Documentary|Music

تاریخ انتشار : 7 January 2017

مدت زمان : 1 ساغت و 30 دقیقه

زیرنویس : —

نمرات : IMDb 7.3/10.

David Bowie: The Last Five Years 2017

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *