دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم مستند David Lynch: The Art Life 2017

دیوید لینچ ما را در یک سفر صمیمی از طریق سالهای شکل گیری زندگی اش می برد. از طرز تفکر خیالی خود در شهر کوچک آمریکا به خیابان های تاریک فیلادلفیا، ما از لینچ پیروی می کنیم، همانگونه که او حوادثی را دنبال می کند که به یکی از مدیران مبهم سینما کمک کرده است. دیوید لینچ زندگی هنری، هنر، موسیقی و فیلم های اولیه خود را از لینچ پر می کند و نور را به گوشه های تاریک جهان منحصر به فردش می کشد و مخاطبان را در درک بهتر این مرد و هنرمند قرار می دهد. همانطور که لینچ می گوید: “من فکر می کنم هر زمانی که شما چیزی را، مانند یک نقاشی یا هر چیز دیگری انجام می دهید، با ایده های گوناگونی روبرو می شوید و گاهی اوقات می توانید این ایده ها را رنگ آمیزی کنید، حتی اگر آنها ایده های جدید هستند، رنگ آنها را رنگ می کند”.دیوید لینچ در حدود 70 سال صحبت کردن، سیگار کشیدن و انجام هنر خود. این در مورد آن است اما همانطور که او در مورد دوران کودکی خود می گوید، زمانی که کل دنیا تنها 2 بلوک بود، اما شما می توانید همه چیز را که در جهان نیاز دارید در 2 بلوک داشته باشید. دیوید لینچ – The Art Life – یک فیلم درباره 2 بلوک طولانی در مقایسه با یک فیلم هالیوود – هنوز هم می تواند به شما برای کسب تجربه ی بسیار جذاب فیلم کمک کند.

David Lynch The Art Life 2017.www.download.ir

دیوید لینچ: زندگی هنر یک فیلم مستند 2016 است که توسط جان نگوین کارگردانی شده است. این فیلم به دنبال کارگردانی کارگردان دیوید لینچ در مونتانا و آیداهو، حرکت اولیه او به فیلادلفیا برای پیگیری حرفه ای به عنوان نقاش، به آغاز تولید Eraserhead.دیوید لینچ: زندگی هنری بیش از چهار سال به عنوان فیلمسازان فیلم برداری شده و بیش از 20 گفتگو با لینچ در خانه اش ثبت شده است. کارکنان این فیلم قبلا در ساختن فیلم لینچ اول که در مورد ساخت امپراطوری داخلی بود، همکاری کردند.این فیلم از طریق یک کمپین Kickstarter تولید شد. دیوید لینچ: زندگی هنر در سومین جشنواره بین المللی فیلم ونیز در تاریخ 4 سپتامبر 2016 به نمایش گذاشته شد. این فیلم در تاریخ 31 مارس 2017 منتشر شد.این فیلم بر روی دیسک Blu-ray توسط The Criterion Collection منتشر شد.

برنده و نامزد دریافت جایزه از جشنواره های :

London Film Festival 2016

Master of Art Film Festival 2017

Venice Film Festival 2016

اطلاعات فیلم مستند David Lynch: The Art Life 2017 :

کارگردان : Rick Barnes, Olivia Neergaard-Holm 

نویسنده : —

ستارگان :  David Lynch, Lula Lynch, Edwina Lynch

محصول کمپانی :  Absurda, Duck Diver Films, Hideout Films

ساخت کشور : USA | Denmark

+ زبان : English

ژانر : Documentary | Biography

تاریخ انتشار : 20/ April /2017

مدت زمان : 1 ساعت و 28 دقیقه

زیرنویس : —

نمرات : IMdb 7.2/10 —RoTo 90% — Roger 3.5/4

David Lynch: The Art Life 2017

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *