دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم مستند Dream Big: Engineering Our World 2017

جف بریجز، DREAM BIG: The World of Dream BIG: The Engineering World ما اولین فیلم از نوع خود برای IMAX® و نمایشگاه های غول پیکر است که به ما در مورد مهندسی فکر می کنند. از دیوار بزرگ چین و بلندترین ساختمان های جهان به روبات های زیر زمینی، اتومبیل های خورشیدی و شهر های هوشمند و پایدار، DREAM BIG، افتخار بزرگی را در پشت سر و گردن های مهندسی بزرگ و کوچک، جشن می گیرد و نشان می دهد که مهندسان چگونه محدودیت های نوآوری را به شیوه های غیر منتظره و شگفت انگیز . DREAM BIG با داستان های الهام بخش خود در مورد گرانش و آرزوهای انسانی و تصاویری فوق العاده برای بزرگترین صفحه نمایش جهان نشان می دهد که همدردی و خلاقیت است که مهندسان را برای ایجاد زندگی بهتر برای مردم و آینده ای پایدار برای همه ما نشان می دهد. DREAM BIG یک فیلم MacGillivray Freeman است که با همکاری انجمن آمریکایی مهندسین عمران و شرکت Bechtel Corporation تولید شده است.با در نظر گرفتن اول، ممکن است به نظر نمی رسد از ماجراجویی سینمایی بزرگ. اما مهندسی مخفی می تواند یک قلمرو هیجان انگیز، خلاق و قهرمانانه باشد، جایی که خوشبینان امروز، موجب صرفه جویی در زندگی، تغییرات جهانی می شوند که باعث می شود فردا ایمن تر، متقابلا تر، یکسان تر و حتی هیجان انگیز تر شود.با یک متخصص مهندسی متمایز کلیشه ای، داستان عظیمی که با رویای بزرگ پاسخ داده می شود، این سوال را با یک آشکارا “بله” با استفاده از مجموعه ای از داستان های شگفت انگیز انسان برای افشای دنیای پنهان در برابر اختراعات و ساختار های هیجان انگیز جهان در سراسر جهان ارائه می دهد. این نه تنها سفر به وسیله عظیمترین معجزات مهندسی است، بلکه به همان اندازه داستان غم انگیز انسان، آرزو، دلسوزی و پیروزی بی نظیر انسانی بر بزرگترین چالش های زندگی است….

Dream Big Engineering Our World 2017.www.download.ir

محصول 2017 میلادی کشور آمریکا به کارگردانی Greg MacGillivray و ساخت کمپانی خود او به نام MacGillivray Freeman Films که برای اولین بار در تاریخ 17 February 2017 در آمریکا نمایش در آمد.برنده دو جایزه بین المللی از جشنواره های Giant Screen Cinema Association 2017 , New Media Film Festival 2017 نیز گزدیده است.

اطلاعات فیلم مستند Dream Big: Engineering Our World 2017 :

کارگردان : Greg MacGillivray

نویسنده : —

ستارگان : Jeff Bridges, Steve Burrows, Angelica Hernandez

محصول کمپانی : MacGillivray Freeman Films

ساخت کشور : USA

+ زبان : English

ژانر :  Documentary | Short

تاریخ انتشار : 17 February 2017

مدت زمان : 42 دقیقه

زیرنویس : —

نمرات : IMDb 7.1/10 — RoTo 100%

Dream Big: Engineering Our World 2017

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *