دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم مستند Finders Keepers 2015

Finders Keepers 2015 نام فیلم مستند می باشد که توسط استودیوی Firefly Theater & Films ساخته شده است . Shannon Whisnant یک فرد معمولی است که در یک حراجی کباب پزی را می خرد . زمانی که آن را به خانه می برد متوجه می شود که داخل کباب پز یک پای قطع شده که متعلق به یک مومییایی می باشد وجود دارد . زمانی که شانون تصمیم به تحقیق در مورد این موضوع می گیرد متوجه می شود این شی متعلق به فردی به نام جان وود است . همین اتفاق باعث به وجود آمدن کش مکشی طولانی و خسته کننده بین این دو فرد می شود . این یک داستان است که خودش را بازگو می کند . به جرات می توان گفت این مستند از همان ابتدا به گونه ای شروع می شود که می توان فرقش را با دیگر مستندها مشاهده کرد .

دانلود فیلم مستند Finders Keepers 2015

سایر توضیحات : مستند Finders Keepers 2015 توسط Bryan Carberry و Clay Tweel  کارگردانی شده است . Carberry کارگردانی جوان بوده که پیش از این A Serious Conversation و This Is Why I’m Single را در کارنامه ی خود داشته است از طرفی دیگر Tweel جوان نیز آثاری چون Gleason و Print the Legend را در کارنامه ی هنری خود داشته است . بودجه ی ساخت این مستند که در 2 اکتبر 2015 منتشر شد تنها 17 هزار دلار بوده است و توانست فروشی بالغ بر 35 هزار دلار داشته باشد . از افرادی که در این مستند حضور دارند می توان به John Wood و Shannon Whisnant اشاره کرد .

دانلود فیلم مستند Finders Keepers 2015

مشخصات فیلم مستند Finders Keepers 2015 :

– ژانر : مستند

– کارگردان : Bryan Carberry , Clay Tweel

– استودیوی سازنده : Firefly Theater & Films

– محصول کشور : آمریکا

– تاریخ انتشار : 25 سپتامبر 2015

– مدت زمان : 82 دقیقه

– زبان پخش : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 720p WEB-DL

– فرمت فایل : MKV

– زیرنویس فارسی : ندارد

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– سایت مرتبط : IMDB

شما از این پس می توانید فیلم های مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی ثبت نمایید

Finders Keepers 2015