دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم مستند Genesis 2.0 2018

در ناوگان جزایر نیو سیبری در اقیانوس اطلس قطبی، شکارچیان در حال جستجو برای ماموت های منقرض شده اند. در هوا عجله طلا وجود دارد. قیمت طلا سفید هرگز تا این حد بالا نبوده است. انجماد انجماد نه تنها عاج ارزشمند را آزاد می کند. شکارچیان برهنه یک لاشه ماموت شگفت آور به خوبی محافظت می کنند. چنین یافته های مغناطیسی برای دانشمندان ژنتیک پیشرفته است. آنها می خواهند ماموت نابود شده را به حیات “پارک ژوراسیک” بازگرداند. تجدید حیات ماموت اولین تظاهرات انقلاب تکنولوژیکی بعدی است. انسان خالق می شود پیدایش دو نقطه صفر است. یک فیلم در مورد اسرار و اسرار پنهان در طبیعت و تفاوت اساسی در نظر ایجاد و نقش انسان در آن.سال بعد، شکارچیان ماموت در یک سفر خطرناک به جزیره های جدید سیبری در شمال سری سیبری قرار گرفتند. آنها در جستجوی ماموت های منقرض شده – عاج گرانبها هستند که می توانند برای مبالغ هنگفت پول به فروش می رسند. از آنجایی که قارچ مگس فرو می ریزد، لاشه های کلمموت نیز در معرض نور قرار می گیرند و دانشمندان علاقه زیادی به این یافته ها دارند. محققان کلونینگ و زیست شناسان مولکولی با استفاده از روش های مختلف برای رسیدن به هدف خود برای آوردن ماموت پشمالو به زندگی کار می کنند. این فیلم ما را از منظر قدمنگاری جزایر نیو سیبری به یک موزه ماموت در یوکوتسک، دیدار از دانشمندان جوان در بوستون، رقابت بین المللی ژنتیک مهندسی ژنتیک، به یک شرکت شبیه سازی تجاری در کره جنوبی و بانک اطلاعات ژنتیکی در شنژن، چین…

Genesis 2.0 2018.www.download.ir

پیدایش 2.0 یک فیلم مستند ساخته شده توسط مدیر اسبق سوئیس سوئیس و تولید کننده کریستین فرای و ماکسیم آگواوف فیلمساز روسی است. فیلم بلند مدت در ژانویه 2018 در بخش مستند جهانی سینما در جشنواره فیلم ساندنس منتشر شد. در مرکز این فیلم، ماموت پشمالو، گونه های منقرض و نمادین است که امروز با آرزوها و چشم انداز های احاطه شده است. از یک سو، فیلم، زندگی روزمره خطرناکی از یک گروه از مردان را که در یک مجمع الجزایر دورافتاده، جزایر نیو سیبری جمع آوری می کنند، به ارمغان می آورد. از سوی دیگر، این پتانسیل تحقیق ژنتیکی و زیست شناسی مصنوعی را روشن می کند – یعنی وسیله ای که محققان امیدوارند که ماموت پشمالو را به زندگی.این فیلم در ژانویه 2018 در جشنواره فیلم ساندنس عرضه شد و با جایزه ویژه جشنواره فیلم مستند سینما برای فیلمبرداری اهدا شد. فیلمبردار سوئیس پیتر اینترگند و ماکسیم آربگاواف فیلمساز روسیه مسئول فیلمبرداری بودند؛ آربوگاوف نیز این فیلم را همکاری کرد.

برنده و نامزد دریافت جایزه از :

Sarasota Film Festival 2018

Sundance Film Festival 2018

اطلاعات فیلم مستند Genesis 2.0 2018 :

کارگردان : Christian Frei, Maxim Arbugaev

نویسنده : Christian Frei

ستارگان : —

محصول کمپانی :  Christian Frei Filmproductions

ساخت کشور : Switzerland | China | Russia | South Korea | USA

+ زبان : English

ژانر : Documentary

تاریخ انتشار : 9/ August /2018

مدت زمان : 1 ساعت و 52 دقیقه

زیرنویس : —

نمرات : IMDb 6.8/10

Genesis 2.0 2018

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *