دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم مستند Ghostheads 2016

این مستند به بررسی ابعاد مختلف فیلم شکارچیان ارواح می پردازد . همچنین نگاهی عمیق به این فرانچز پس از گذشت 3 دهه از آن داشته است . در مستند شکارچیان ارواح با بازیگران کلیدی و عوامل پشت صحنه مصاحبه های کاملی صورت گرفته است Dan Aykroyd , Ivan Reitman , Ernie Hudson و بسیاری افراد دیگر از جمله کسانی بودند که در این مستند به پشت دوربین مصاحبه رفتند . همانگونه که می دانید Ghostheads در سراسر جهان طرفداران بی شماری دارد . ارائه داستانی زیبا که تمام طرفداران را میخکوب خود می کند . هر نسخه از Ghostheads بسیار منحصر به فرد بوده و هر فرانچز داستان مخصوص به خود را دارد .

دانلود فیلم مستند Ghostheads 2016

سایر توضیحات : فیلم مستند Ghostheads 2016 توسط Brendan Mertens کارگردانی شده است این کارگردان جوان که تا به حال تجربه ی ساخت هیچ عنوانی را در کارنامه ی خود نداشته است علاوه بر کارگردانی وظیفه ی تهیه کنندگی را نیز برعهده داشته است . می توان به جرات گفت این مستند یکی از زیباترین مستندهای ساخته شده می باشد که در تاریخ 15 جولای 2016 منتشر گردید . از افرادی که در مستند شکارچیان ارواح حضور دارند می توان به Chace Ambrose , William Atherton و Dan Aykroyd اشاره کرد .

دانلود فیلم مستند Ghostheads 2016

مشخصات فیلم مستند Ghostheads 2016 :

– ژانر : مستند – استودیوی سازنده : Double Windsor Films – محصول کشور : آمریکا – امتیاز : 6.0/10 – تاریخ انتشار : 15 جولای 2016 – مدت زمان : 73 دقیقه – زبان پخش : انگلیسی – کیفیت نمایش : DVDRip – فرمت فایل : MKV – زیرنویس فارسی : ندارد – زیرنویس انگلیسی : ندارد – سایت مرتبط : IMDB

شما از این پس می توانید فیلم های مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی ثبت نمایید

Ghostheads 2016

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *