دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم مستند Heal 2017

فیلم مستندی که ما را در یک سفر علمی و روحانی می برد، جایی که می توانیم آن را با تغییر ادراکات خود کشف کنیم، بدن انسان می تواند خود را از هر گونه نابودی نجات دهد و خود را به سوی بهبودی سوق دهد.مستندی در پیوند روح و جسم و نحوه ایجاد ارتباط بین آن دو .HEAL نه تنها به ذهن های درخشان دانشمندان برجسته و آموزگاران روحانی ضربه می زند، بلکه سه نفر را در مسیرهای بهبودی واقعی در معرض قرار می دهد. شفا می تواند بسیار پیچیده و عمیقا شخصی باشد، اما در یک لحظه نیز ممکن است خود به خود به وقوع بپیوندد. از طریق این داستانهای الهام بخش و عاطفی ما متوجه می شویم که چه چیزی کار می کند، چه چیزی نمی کند و چرا.

Heal.2017.www.download.ir

مستند فیلم Kelon Noonan ما را در یک سفر علمی و معنوی به ما می رساند، جایی که می بینیم افکار، عقاید و احساسات ما تاثیر زیادی بر سلامت و توانایی ما برای بهبود است. آخرین علم نشان می دهد که ما قربانی ژن های قابل تغییر نیستیم و نباید به پیش آگهی ترسناکی بپردازیم. واقعیت این است که ما کنترل بیشتری بر سلامت و زندگیمان داریم تا اینکه ما به ایمان آموزش داده ایم. این فیلم شما را در درک جدیدی از طبیعت معجزه آسایی بدن و سلامتی فوق العاده ای در همه ما به شما تحمیل می کند. HEAL نه تنها به ذهن منحصر به فرد دانشمندان برجسته و معلمان روحانی ضربه وارد می کند، بلکه به دنبال سه نفر از مردم در حال بهبود در سفرهای واقعی است. شفا می تواند بسیار پیچیده و عمیقا شخصی باشد، اما در یک لحظه نیز ممکن است خود به خود به وقوع بپیوندد. از طریق این داستانهای الهام بخش و عاطفی ما متوجه می شویم که چه چیزی کار می کند، چه چیزی نمی کند و چرا. شامل دکتر دپاک چوپرا، آنیتا مردجانی، ماریان ویلیامسون، دکتر مایکل بکویث، دکتر بروس,… .

اطلاعات فیلم مستند Heal 2017 :

+ کارگردان : Kelly Noonan

+ نویسنده : Kelly Noonan

+ ستارگان : Deepak Chopra, Peter Crone, Michael Beckwith

+ محصول کمپانی :  Elevative Entertainment, i2i Productions

+ ساخت کشور : USA

+ زبان : English

+ ژانر : Documentary

+ مدت زمان : 1 ساعت و 46 دقیقه

+ نمرات : IMDb 7.6/10

Heal 2017

به روز رسانی :

کیفیت 1080p اضافه شد -- 1396/12/24
  • 15 replies
    1. Nasim says:

      من دانلود کردم گوشیم ایفونه داخل داکیومنت ذخیره کردم رمز می‌خواد ؟ چیکار باید انجام بدم درست بشه؟

      پاسخ دادن
      • فراز محمدی says:

        دوست عزیز چون فرمت فایل rar هست بعید میدونم با ایفون بشه از حالت فشرده خارجش کرد مگر با winrar شما باید از گوشیتون انتقال بدید به کامپیوتر یا یه دستگاه اندروید بعد فایل رو از حالت فشرده خارج کنید

        پاسخ دادن
    2. Navid says:

      درود
      مستند 2 گیگ دانلود شد ولی لینک رو اشتباه به مستندی دیگه دادین. با لینک موجود مستند What the Health درباره مواد غذایی و مخفی کاری سازمانهای بهداشت در ایالات متحده هستمواجه شدم محصول 2017 دانلود . البته جالب بود این مستند هم ولی مستند Heal که تو این صفحه معرفی شده فعلا دردسترس نیست.
      لطفا اصلاح بفرمایید.

      پاسخ دادن
      • عليرضا صادقيان says:

        سلام،دوست عزیز ممنون از همکاری شما،لینک دانلود اصلاح و همچنین کیفیت 1080 هم نیز اضافه شد.

        پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *