دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم مستند Heima 2007

پیشگامان Ethereal post-rock Sigur Rós پس از اتمام تور جهانی در سال 2006 پس از اتمام تور جهانی در سال 2006، یک سری از کنسرت های بی نظیر را در ایسلند بومی خود پخش می کنند. وقتی که آنها از طریق کشور سفر می کنند، گروه از انواع جشن های مختلف از یک جشن بزرگ در فضای باز به یک کافی شاپ بازدید می کند. . فیلم از اجرای جوی با تصاویر چشم انداز طبیعی نفس گیر ایسلند و مصاحبه های مستقل با اعضای گروه با موسیقی بر روی موسیقی، سفر و قدرت جوان سازی بازگشت به خانه متواضع است.در تابستان سال 2006، سیگور روس به خانه خود بازگشت و برای اجرای یک سری از کنسرت های رایگان و غیر رسمی برای مردم ایسلند بازی کرد. این فیلم مستند تور را در حال حاضر افسانه ای خود را با بازتاب های صمیمانه از گروه و تعداد انگشت شماری از اجرای آکوستیک جدید مستند.همپوشانی مخالفت ها در طول این فیلم دیده می شود و شنیده می شود (به عنوان مثال: نور و سایه، زندگی و مرگ، حرکت و سکون، کمال و ناقص بودن، جوان و پیر) که بیانگر دوری از زندگی است. هیما بیننده را با نگاهی همه جانبه به زیبایی ایسلند به عنوان یک بخش از یک تصویر بسیار بزرگتر زمین، ارائه می دهد.این فیلم کاملا با موسیقی سگیور راس و همچنین نگرش آزادانه اعضای گروهشان تأکید شده است. در کل، این فیلم فراتر از ژانر مستند موسیقی (Rockumentary) است و آن را به یک سطح کاملا جدید با زیبایی است که اشک به چشمان شما خواهد آورد.

Heima 2007.www.download.ir

محصول 2007 کمپانی  Truenorth Productions و با همکاری  Klikk Film ساخت کشور Iceland و به کارگردانی Dean DeBlois برنده جایزه Best Cinematography and Editing از جشنواره Edda Award و نامزد دریافت جایزه Audience’s Award.

اطلاعات فیلم مستند Heima 2007 :

کارگردان : Dean DeBlois

نویسنده : —

ستارگان : Amiina, Hildur Arsaelsdottir, Jon Thor Birgisson

محصول کمپانی :  Klikk Film, Truenorth Productions

ساخت کشور : Iceland

+ زبان : English | Icelandic

ژانر : Documentary | Music

تاریخ انتشار : 5/ October /2007

مدت زمان : 1 ساعت و 37 دقیقه

زیرنویس : —

نمرات : IMDb 8.6/10

Heima 2007

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *