دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم مستند Hillsong Let Hope Rise 2016

بر روی استیج انرژی ها را تسخیر می کنند و در خارج از استیج گروه موسیقی Hillsong با سبک جدید خود قلب مردم استرالیا را تسخیر کرده است . در مستند Let Hope Rise 2016 ما با پیدایش گروه هیلسانگ از ابتدا آشنا خواهیم شد . یکی از ویژگی های این گروه که آنها را تقریبا نسبت به دیگر گروه ها متمایز کرده است  شهرت یکی از آهنگ های آنها می باشد که هر یکشنبه در تمام کلیساهای جهان پخش می شود و 50 میلیون نفر از سراسر دنیا آن را  همخوانی می کنند . شروع فعالیت این گروه از سال 1998 بوده و تا به امروز نیز ادامه داشته است . این گروه سرودهای روحانی مسیحی وابسته به کلیسای هیل سانگ را اجرا می کنند . شاخه ی موسیقی آن در گروه سرودهای روحانی , موسیقی معاصر و کریستین راک دسته بندی می شود .

دانلود فیلم مستند Hillsong Let Hope Rise 2016

سایر توضیحات : فیلم مستند Hillsong Let Hope Rise 2016 در ژانر خانوادگی , موسیقی می باشد که توسط Michael John Warren کارگردانی شده است . این مستند که قرار بود در ابتدا بسیار زودتر پخش شود در نهایت در 16 سپتامبر 2016 منتشر گردید . در این مستند به بررسی گروه موسیقی Hillsong پرداخته شده است . این گروه موفق استرالیایی تک آهنگ معروفی به نام ” اقیانوس ” دارند که در سومین آلبوم خود در سال 2013 منتشر گردید و توانست رکورد 4 ماه صدرنشینی مجله بیلبورد را در بخش موسیقی های مسیحی کسب کند . از ستارگانی که در این مستند حضور دارند می توان به Michael Guy Chislett , Matt Crocker و Adam Crosariol اشاره کرد .

دانلود فیلم مستند Hillsong Let Hope Rise 2016

مشخصات فیلم مستند Hillsong Let Hope Rise 2016 :

– ژانر : مستند – موسیقی – خانوادگی

– استودیوی سازنده : Cantinas Entertainment

– محصول کشور : آمریکا

– امتیاز : 6.1/10

– تاریخ انتشار : 16 سپتامبر 2016

– مدت زمان : 103 دقیقه

– زبان پخش : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 720p BluRay

– فرمت فایل : MKV

– زیرنویس فارسی : ندارد

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– سایت مرتبط : IMDB

شما از این پس می توانید فیلم های مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی ثبت نمایید

Hillsong Let Hope Rise 2016

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *