دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم مستند Why Horror 2015

Why Horror 2015 درسال 2015 توسط کمپانی Don Ferguson Productions ساخته شده است . کارگردانی این فیلم مستند بر عهده Rob Lindsay بوده است که یکی از کارگردانان موفق درزمینه ساخت فیلم مستند می باشد و سابقه ساخت فیلم های مستند موفقی چون Royal Canadian Air Farce و Maiden Dreams را در کارنامه هنری خود دارد و برای ساخت این فیلم های مستند موفق به کسب جوایز بسیاری نیز شده است .

خلاصه داستان : در این فیلم مستند کارگردان و گروه تولید به بررسی دقیق زوایای ژانر ترسناک پرداخته اند . در این فیلم مستند کارگردان به بررسی دلایل محبوبیت ژانر ترسناک پرداخته است و به شما نشان می دهد که چرا اکثر افراد علاقه دارند که بترسند . در این فیلم مستند تال زیمرمن به سرتاسر جهان سفر کرده است تا متوجه شود که چرا مردم به ترسیدن علاقه وافری دارند . یکی از نکات جالب این فیلم مستند این می باشد که تال در این فیلم مستند نشان خواهد داد که چرا اکثر مردم فکر می کنند که طرفداران سبک ترسناک افراد عجیب و ترسناکی می باشند .

دانلود فیلم مستند Why Horror 2015

– ژانر : مستند

– تهیه کننده : Don Ferguson Productions

– تاریخ انتشار : 2015

– محصول کشور : انگلستان

– زبان : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 720HDTV

– فرمت فایل : Mkv

– زیر نویس فارسی : ندارد

– پیوند : IMDB

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *