دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم مستند Hubbles Cosmic Journey 2015

Hubbles Cosmic Journey 2015 در سال 2015 توسط کمپانی National Geographic Channels International ساخته شده است . کارگردانی این فیلم مستند بر عهده Christopher Riley بوده است که یکی از کارگردانان موفق درزمینه ساخت فیلم مستند می باشد و سابقه ساخت فیلم های مستند موفقی چون The Fear of 13 و Nova را در کانامه هنری خود دارد و برای ساخت این فیلم های مستند موفق به کسب جوایز بسیاری نیز شده است .

خلاصه داستان : از زمان پرتاب تلسکوپ فضایی هابل به فضا در سال 1990 این تلسکوپ موفق به ثبت تعدادی از بهترین عس هایی که بشر در تاریخ از سیاره های دیگر انداخته است شده است و انسان ها موفق شده اند با استفاده از این عکس ها دانش خود را از فضای پیرامون خود مقدار زیادی افزایش دهد . در همین راستا شبکه هیستوری به مناسبت 25 سالگرد فرستاده شدن این سفینه فضایی یک مستند در رابطه با NASA و این پروژه موفق ساخته است ، در این فیلم مستند شما شاهد چالش های فراوانی که این سازمان در زمان ساخت این پروژه با آن روبرو شده است خواهید بود و در پایان اطلاعات زیادی در رابطه با این پروژه که یکی از موفق ترین پروژه های فضایی ساخت دست بشر بوده است کسب خواهید کرد .

دانلود فیلم مستند Hubbles Cosmic Journey 2015

– ژانر : مستند

– تهیه کننده : National Geographic Channels International

– تاریخ انتشار : 2015

– محصول کشور : انگلستان

– زبان : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 720HDTV

– فرمت فایل : Mkv

– زیرنویس فارسی : ندارد

– پیوند : IMDB

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *